{Feedback} Deep house tune 121 bpm

hier klinkt hij super.. dik! zo hoor ik ze graag..
 
Tof. Lekker subtiel. Misschien dat de congaatjes (of die gefilterde snares of wat het ook zijn) iets helderder naar voren kunnen komen, misschien wat meer hoog. Nu klinken ze een beetje dof. Wat ik ook wel waardeer is dat je na die eerste lange break de stabs iets varieert, vaak genoeg gebeurt dat niet en ettert alles zo verder zoals in alle minuten ervoor. na 6:30 ongeveer heb ik het wel gehoord overigens. Maar al met al niet verkeerd.
 
Ik vind dit stijltje echt wel heel erg lekker hoor!

Een paar dingetjes:

- Track lijkt mij erg hard te zijn. Ik moet jet volume net even flink naar beneden schroeven.
- Pianootje vind ik que sounds wat minder. Mag wat meer laag en hoog in. Heb je er een bandpass filter op staan?
- Kick is naar mijn smaak wat te nadrukkelijk aanwezig.
- Percussie vind ik ontzettend lekker as is. Dat doffe doet het uitstekend vind ik. Lekker staccato en dof en dat valt heel erg goed in deze track. Misschien kun je op momenten wat 8-ste delay toepassen.
- Na de tweede break hoor ik de piano op elke eerste noot van de maat. dat maakt het wat statisch. Misschien kun je soms een achtste eerder of later beginnen.

Maar dit zijn details. Zeer geslaagd experiment. Meer van dit graag!
 
Back
Top