Wootson - Entryway

Wootson

Ouwe rot
Lid sinds
29 Maart 2011
Berichten
1.428
Een dromerige pad met glitters en belletjes i.c.m. enkele spannende akkoorden. De geluiden zijn afkomstig uit een Roland XV-5050 (PC:093 Strobe Mode). De akkoorden komen uit mijn eigen meesterbrein. :D

Entryway is gratis te downloaden via: http://wootson.bandcamp.com/track/entryway

Tevens zijn de akkoorden gratis te downloaden via het onderstaande bestand "Entryway.mid".

 

Attachments

  • Entryway.mid
    928 bytes · Bekeken: 24
Alweer fijn :okdan:
En net zoals na
Shine on your crazy diamonds part I
en zit ik ook hier alweer te wachten op part II / VII
 
Bedankt voor het luisteren en het commentaar.

Deze track is bewust aan de korte kant gehouden omdat hij bedoeld is als intro voor de opvolgende track genaamd Eleuthera. Ik had nog geëxperimenteerd met een iets langere versie met twee extra elementen, maar dan was het niet echt een intro meer.

The Woot Zone 3 zal trouwens geheel in de stijl zijn van deel twee (EP met relaxte fantasie-achtige sfeermuziek). Technisch is het niet al te ingewikkeld, maar hopelijk wel doeltreffend. Ik vind dit soort muziek door zijn simpelheid eigenlijk moeilijker om te maken dan bijvoorbeeld dance muziek. Maar het is wel vele malen interessanter en leuker!
 
Laatst gewijzigd:
Prachtig als intro en perfect als je net iets minder accenten op de 8sten zou hebben gebruikt (ik houd wel van een beetje glijerig. Maar heerlijke geluiden en prettige, dromerige akkoorden.
 
Back
Top