nieuwe gimmick om bass te voelen

Je kon 't laatste Plastikman album kopen met dat ding er bij… volgens mij heb je de hele tijd het gevoel dat je moet schijten als je er op zit:baco:

Haha doet me denken dat ik een keer in de auto zat en dat de bestuurder de stoelverwarming( debiele uitvinding trouwens) aanzette zonder dat ik het wist. Ik dacht serieus even dat ik incontinent was geworden.
 
Geinig.. force feedback van je lage frequenties. Bas moet je ook niet horen maar voelen zeggen ze weleens.. ze nemen het nogal letterlijk hier
 
Ik heb zelf de SubPac M1 sinds 5 maanden en ben er zeer over te spreken.

Je voelt als het ware de lage frequenties door je lichaam en je hebt het gevoel alsof je in een club of festival staat. Je kan ook goed voelen of de mix in je laag netjes is.
 
Vind t wel meevallen die 300 euro. Over een paar jaar kan niemand meer zonder waarschijnlijk. iig de gemiddelde thuis-mixert.
 
Ik heb 'em ook al een maandje of twee, dacht eerst ook dat het een soort van gimmick zou zijn maar werd toch enthousiast door collega dj's.

Geloof me, dat ding is echt NEXT level muziek luisteren!

alsof je in een subwoofer ligt hehehe.

Op je bank muziek checken is 10000x leuker dan alleen je headphone op.

Ook om te produceren is het een goeie tool, eventjes wat lastig om een referentie vinden maar das een kwestie van wennen.

Echt een aanrader!
 
Als het alleen is om het plezier van luisteren te vergroten kan ik me best voorstellen dat het werkt..
Voor muziekproductie, ik weet niet..
 
Voor een productie/studio werk lijkt het me onzinnig. Live daarentegen speel ik al een tijd met een kruk van Porter & Davies en dat is helemaal te gek in combi met m'n in ears en inderdaad echt een totaal andere beleving. Echt waanzinnig en aan te raden voor live drummer en/of toetsenisten. Is niet goedkoop maar werkt wel en doet alles wat ze beweren. En ik was heel sceptisch over het systeem toen ik het las.
Het systeem waar het om gaat in deze post ken ik niet. Zie de toepassing hiervan niet zo, al helemaal die portable versie niet haha. Maar wie weet wat het doet.
 
Back
Top