[DIY] Waar koopt men welk onderdeel.

En mocht er toevallig ook iemand zijn die een LM1117-3.3 in TO252 package op de plank heeft liggen en die voorlopig niet gebruikt, zou ik die ook graag overnemen....

Ik geloof mijn eigen voorraad soms niet, maar ik heb er inderdaad eentje op de plank liggen...
 

Attachments

  • IMG_1463.jpg
    IMG_1463.jpg
    66,1 KB · Bekeken: 84
Peoples! Ben ik weer. Iemand die toevallig 4 stuks smd 0603 180 ohm kan missen? Dacht dat ik dat wel bij mijn lokale dealer kon krijgen, maar helaas.....
 
Hey mensen, ik ben op zoek naar betrouwbare 6,3mm TS Jack bussen. Op dit moment gebruik ik die van REAN, op zich prima, maar de kabels gaan mij te stug in en uit. Ik ben erg benieuwd wat jullie mij aanraden :)
 
Switchcraft is ook mooi, maar sommige typen gaan ook behoorlijk stug. Ik gebruik de open versies op gitaren, maar ik heb er toch al wel wat gehad die ik een heel klein beetje terug boog om wat minder insertion force te krijgen.
die gesloten Switchcraft jacks zijn mooi, maar heb ik zelf nog niet geprobeerd.

Overigens denk ik dat bij die REAN exemplaren het probleem vooral is dat die contacten zijdelings beslast worden als je een plug in of uitsteekt, er zit een soort doordrukking op die contacten, maar die radii zijn best klein, dus dat loopt niet lekker. Connectoren die echt axiaal geplaatst zijn (zoals bv. die open Switchcrafts, hebben prettiger gevormde contacten).
Eigenlijk duw je die contacten bij REAN's opzij ipv. open.
 
Argh...

Iemand een tip waar ik snel en niet te duur spdt on-on schakelaars kan krijgen, mini pcb mount. Raster 2,5mm.

Thanx
 
haha, nee helaas!
Die tweede heb ik dus in huis en die heeft soldeer oogjes... ik haal mijn meeste spullen bij Eoo en die hebben ze helaas niet. Heb ook geen zin om te wachten etc etc... Maar goed, dat oet dan toch maar denk ik.
 
2.5mm? da's klein, voor mijn Yusynth quadrature LFO heb ik gekeken naar schakelaars, uiteindelijk APEM's gekozen (volgens mij op Muffs door iemand voorgesteld), 4 euro nog wat per stuk bij Reichelt. Mooie schakelaars wel.

Duah! APEM TL36
 
Back
Top