[DIY] Waar koopt men welk onderdeel.

dit: soms gaat de EDIT niet goed, dan verschijnt er niets. Na herladen wel en dan inees staat het er twee keer. Volgens mij gebeurt dit gekudt als er een paginawissel is.
En nu staat de optie OPSLAAN er niet dus is dit een nieuw bericht.

Waarom heb ik steeds meer het gevoel dat met ieder upgrade van een programma of computersysteem het wel anders uitziet maar zeker niet beter werkt?

Edit: verplaatst naar boven omdat na het posten inees wel weer een edit mogelijkheid verschijnt.
 
Iemand een goeie tip voor switches (DPDT, SPDT etctetc) met een sub mini print footprint?
Ik vind het namelijk nogal moeilijk ze te vinden (behalve dan bij Mouser / digiprint ed.)
 
Kan je er ook 1 voor mij meebestellen?
Ook zoek ik nog een 100k lin. pot met center detent.. *kijkt super lief* Delen we de verzendkosten!
Ik wil het best in de kar gooien, moet je me even een link sturen wat je wilt hebben.
Ik weet nog niet wanneer er besteld gaat worden. Is namelijk een project dat ik samen met iemand anders doe.
De verzendkosten worden iig zero...

Waar heb je die center detent pot voor nodig als ik zo vrij mag zijn om te vragen? Mutable?
 
De center detent is voor een TDA1022 effect wat ik flink gemodificeerd heb. Er zit o.a. een envelope gen. in die positief en negatief kan uitsturen. Voor de amount knop van deze vind ik een center detent (die dan op 0 stand staat) wel netjes.

Ik ga zo de daadwerkelijke pot even opzoeken. De site van Mouser is verschrikkelijk op mijn smartphone :(


image.jpg
 
De center detent is voor een TDA1022 effect wat ik flink gemodificeerd heb. Er zit o.a. een envelope gen. in die positief en negatief kan uitsturen. Voor de amount knop van deze vind ik een center detent (die dan op 0 stand staat) wel netjes.

Ik weet niet of die pot van -V tot +V loopt, maar ik heb zelf nog 50k Alpha's liggen met center detent én center tap. Die kunnen dus "hard" op 0V staan als je de center tap aan ground hangt (wat een gewone center vaak net niet is door toleranties in de koolbaan).
 
Ik was in de veronderstelling dat je hem bij mouser had gevonden.

Klopt als een zwerende vinger. Maar bij mouser is het alleen interessant als je meer dan 50 euro ex btw besteld ivm de verzendkosten. Ik zoek eigenlijk nog een adresje waar je snel een paar van dit soort onderdelen kunt bestellen tegen een acceptabel verzendtarief.
 
Snap ik, heb er in het verleden al een tijdje naar gezocht maar helaasch..
Ik maak een bestellinkje bij vitabox, neem ik meteen een schakelaar voor je mee. Het is wel een miniature, geen sub-miniature..

[EDIT] Vitabox..? Dat moet bitsbox zijn. Damn you autocorrect!
 
Laatst gewijzigd:
Peoples!
Wie o wie doet er binnenkort een bestelling bij mouser (of digikey of farnell) en zou een onderdeeltje voor me mee kunnen bestellen? Of nog beter, wie heeft er heel toevallig eentje liggen?

Gaat om een LM1117-3.3 volt regulator in SOT223 package.
Mouser link
http://nl.mouser.com/Search/Product...tualkey59500000virtualkey926-LM1117MPX3.3NOPB

En mocht er toevallig ook iemand zijn die een LM1117-3.3 in TO252 package op de plank heeft liggen en die voorlopig niet gebruikt, zou ik die ook graag overnemen....

Vraag me niet waarom, allemaal veel te moeilijk om uit te leggen.... :doei:
 
Back
Top