Moog Werkstatt Ø1

werkstatt2-640x429.jpg




http://createdigitalmusic.com/2014/06/moog-werkstatt-o1-solder-free-kit-329-expect-fight-get-one/

Price: $329
 
Klinkt toch niet slecht? Filter, Oscilator beiden klassieke Moog klank..Het is idd een DIY frikadel maar met je ogen dicht kan je over de klank niets negatiefs zeggen.
 
Klinkt toch niet slecht? Filter, Oscilator beiden klassieke Moog klank..Het is idd een DIY frikadel maar met je ogen dicht kan je over de klank niets negatiefs zeggen.

niks mis met de sound lekker knorrend zover ik het kan horen...maar gewoon weer saai 1 osc analoog boerekool ding...vanille witbrood seksloos

ach ik loop ook maar te zaniken :D

Ik dacht dat er een sequencer in zat maar dat is dus niet zo? (Die knoppjes zijn alleen een "keyboard"?)
 
Waarom wordt dit als kit geleverd? Je hoeft amper wat te doen.. Bespaart nou zoveel geld om dat ding kant-en-klaar te leveren?

Voor de hobbyisten die willen bouwen is dit nou niet echt een uitdaging...
 
Dacht dat er ook een sequencer in zou zitten, gezien de naam werkstatt.:D
 
Wat een immense uitdaging om dat ding in elkaar te steken, lego is zelfs nog moeilijker. Snap het nut er niet van.
 
moet het moeilijker dan? ...het is een synth, geen revel bouwpakket...

Het mag toch wel uitdagender dan het bouwen van een duplo dierentuin, beetje solderen kan toch geen kwaad? Dan heb je ten minste het gevoel dat je er wat elbow grease hebt ingestoken, dit is eerder klik klik en go

Zie al iemand zwaar moeite hebben met het in elkaar steken van dat ding, "hoe, dat paneel moet er toch dwars op?!"
 
Het mag toch wel uitdagender dan het bouwen van een duplo dierentuin, beetje solderen kan toch geen kwaad? Dan heb je ten minste het gevoel dat je er wat elbow grease hebt ingestoken, dit is eerder klik klik en go

Zie al iemand zwaar moeite hebben met het in elkaar steken van dat ding, "hoe, dat paneel moet er toch dwars op?!"

Die print word met componenten en al gebakken, er valt gewoon niet meer te bouwen.
Als je graag wil bouwen, Google eens wat rond, kan je een mini bouwen! Succes!
 
Waarom wordt dit als kit geleverd? Je hoeft amper wat te doen.. Bespaart nou zoveel geld om dat ding kant-en-klaar te leveren?

Voor de hobbyisten die willen bouwen is dit nou niet echt een uitdaging...

Ik denk om CE keuring etc te ontlopen...doe het zelf betekend "on you own risk" en kost een sloot minder om te maken.
 
Back
Top