Into The Night

AKoelewijn

Nieuwkomer
Lid sinds
11 Maart 2014
Berichten
21
Nieuwe track "Into The Night" geplaatst op Soundcloud. Het is een EDM-achtige track (vermoed ik :D) en de vocalen zijn van o.a. Lokka. Alvast bedankt voor het luisteren en eventuele suggesties zijn welkom.
https://soundcloud.com/akoelewijn/into-the-night
 
ik heb nu al 3x na mekaar geluisterd, en ik krijg er kop noch staart van.. Er gebeurt zoveel in 1 plaat.. Ik vind hem wel lekker hoor, en alles zit goed in mekaar, maar aan afwisseling heeft je track geen gebrek ;)

Succes ermee :)
 
Kan je je voorstellen als Gloomer de geluidjes teveel vindt ;)
 
Er gebeurd zeker veel. Vind het goed klinken. Vooral het bass loopje dat er na ongveer een halve minuut begint vind ik lekker.
 
- mix klinkt goed
- synth sounds klinken ook niet verkeerd

- Baslijn (vanaf 0:34) past niet echt bij vocalen
- de rode draad in je track is ook ver te zoeken
- Lead synth die melodie van "into the night" volgt klinkt vals met de rest.
 
Heren, bedankt voor uw commentaar. Ik zie van alles voorbij komen, leuke baslijn vanaf 0:34, niet leuke baslijn vanaf 0:34, valse lead synth (blijkbaar toch iemand met "perfect pitch"), geen rode draad, gangbang (als ik maar niet zo lang in de rij hoef te staan), etc.
Het moet allemaal weer even bezinken ...
 
Heren, bedankt voor uw commentaar. Ik zie van alles voorbij komen, leuke baslijn vanaf 0:34, niet leuke baslijn vanaf 0:34, valse lead synth (blijkbaar toch iemand met "perfect pitch"), geen rode draad, gangbang (als ik maar niet zo lang in de rij hoef te staan), etc.
Het moet allemaal weer even bezinken ...

Leuk hè, zo'n forum :D
 
Ik sluit me aan bij bami. Heel goede elementen, maar te weinig rode draad.
Probeer iets minder variaties, en dan komt het helemaal goed.
 
Back
Top