Schoppenheer - Pure Passie

De meeste rap gaat niet over chickies op je bagagedrager, gelukkig niet, dat jij nou alleen van die 1% commerciële rap af weet, tja...
Je mistte het woord "commercieel" en het 2e voorbeeld " euforisch narcisme" je kan het natuurlijk ook over "mo money" hebben of over "tha hood" maar dan heb je het wel een beetje gehad:D
 
Klinkt lekker.. Dat melodietje vanaf 0:34 is lekker chill... Klinkt echt lekker..
Alleen ik vind je refrein te wild/bombastisch.. die chille vibe wordt een beetje teniet gedaan..

Ik weet niet.. je doet me altijd wat aan Eminem denken.. mss door dat theatrale ofzo.. of qua nasale stem.

Iig heb je een uniek stijltje voor NL rap.. en verzorgde uitwerking van je tracks..
 
Haha ja dat zelfbeklag zit er zo diep ingebakken, dat ik het blijkbaar niet eens meer doorheb .
Maarrrr de volgende twee nummers die er aankomen zullen allebei veel meer gaan voldoen aan de commerciele criteria.
 
En de oude eminem is ook wel een grote invloed samen met mijn andere favo rapper, meneer Pharaohe Monch.
 
Ok thnx voor je feedback. Dat veel woorden gebruiken is wel een onderdeel van de eigen herkenbare stijl, maar misschien dat dat soms beter uitpakt dan andere keren.
Verder zat ik te denken. Er zitten maar twee regels in die refereren naar nog niet doorgebroken te zijn naar een groot publiek, de rest is behoorlijk positief.
 
dat het zelfbeklag is zit vooral tussen de luisteraar zn oren lijkt me
wat heeft passie in hemelsnaam te maken met zelfbeklag?
dit gaat over passie... ondanks dat het klapvee niet mee klapt, doorknallen

ik vind het wel een beetje een gekke keuze
je kan volgens mij beter een ode aan passie maken waar jouw passie onontkoombaar doorheen knalt dan vertellen dat je het met passie doet, maar das misschien persoonlijk
leuke track wel hoor.
hier en daar net de flow niet helemaal maar over t geheel zeker wel
laat commercie de schijt krijgen
althans, niks mis met geld verdienen maar wel als je daarvoor je passie opzij zet
 
Back
Top