Schoppenheer - Pure Passie

Mooi dat na 'pure passie' en 'passie leeft voort', zo'n doomstukje komt... ;-)
 
Ik heb de track inmiddels aangepast en ik heb de oorspronkelijke vocale hook in het refrein gezet. Eerst was deze puur instrumentaal.
 
Ja ik hoor verschillende meningen. Ik weet het even niet meer, heb em offline gehaald om nog langer na te denken over de vorm!
Deze kan op slot.
 
mmh hij komt volgende week wel weer online in een uitgedachter arrangement, moet ff wat afstand van de track denk ik om helder te kunnen denken
 
Yo deze vind ik vet, dope, koel en de shit enzo. Dat synthbasje is lekker en het grooved als een malle. Heb alleen het idee dat ik het 'gitaartje' ergens van ken.
 
Puik trekkie heur!
(wat ik altijd doe als ik het niet meer weet is na een week (of2) de hele bende nog s lekker hard in de auto draaien) Andere omgeving lekker lullen met je maat of vriendin whatever. Works best for me8o)
 
Laatst gewijzigd:
Lol, ik durf 'r niets meer van te zeggen... Behalve dan dat de track door m'n huisje heeft geschald! :-)
 
Heb deze track intussen 9x beluisterd...wow. Alle elementen in deze track zijn aanwezig om een hit in Belgie en Nederland te scoren. Maar jullie slagen er in om het zo te verdraaien dat dat niet het geval zal zijn. Dat is spijtig. Maar goed, het is wel echt !
 
Thnx
Ja helaas heb ik geen groot promotieteam en geen platenmaatschappij achter me.
Het enige wat ik hoop is dat mensen het uit zichzelf delen met hun omgeving, maar ook dat gebeurt weinig in deze drukke maatschappij waarin er iedere seconde wel weer een nieuwe indruk is.
 
Trouwens er komen een hele hoop nieuwe tracks aan (plus ik heb al zo 93 nummers gemaakt)
als je op de hoogte wilt blijven verwijs ik je door naar

facebook.com/schoppenheer

grt
 
I.d.d. Alle ingrediënten zijn aanwezig, als ik één tip mag geven, als commercieel succes je doel is, minder rapteksten vanuit underdog / zelfbeklag, dat maak het namelijk nogal zeurderig en zet alles een beetje in mineur
Er is een reden waarom de meeste rap over leuke zaken gaat zoal euforisch narcisme of chickies op je bagagedrager, dat spreekt een breder publiek aan. Nu, terwijl je een dikke track neerzet, denken al die 14 jarige chickies, "loop niet zo niet zo janken man, zing ff over m'n lekkahre ass, of breezahs of sow...." :D da's net wat je niet wilt toch?
 
Mensen draaien (commerciele) muziek omdat ze zich goed willen voelen. Wil je commercieel meer succes hebben dan moet je muziek daar aan bij dragen.

Op dit moment groeit Generatie Z op, verdiep je in hun wereld en je zal beter kunnen aansluiten bij je mogelijke doelgroep.
 
I.d.d. Alle ingrediënten zijn aanwezig, als ik één tip mag geven, als commercieel succes je doel is, minder rapteksten vanuit underdog / zelfbeklag, dat maak het namelijk nogal zeurderig en zet alles een beetje in mineur
Er is een reden waarom de meeste rap over leuke zaken gaat zoal euforisch narcisme of chickies op je bagagedrager, dat spreekt een breder publiek aan. Nu, terwijl je een dikke track neerzet, denken al die 14 jarige chickies, "loop niet zo niet zo janken man, zing ff over m'n lekkahre ass, of breezahs of sow...." :D da's net wat je niet wilt toch?

De meeste rap gaat niet over chickies op je bagagedrager, gelukkig niet, dat jij nou alleen van die 1% commerciële rap af weet, tja...
 
Back
Top