• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland juno-106 minus 2 voices, Mackie Spike, Roland D-20

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

sinneb

Stamgast
Lid sinds
1 oktober 2013
Berichten
171
Locatie
Deventer
Mooie Juno-106 te koop. Buitenkant prima in orde, geen missende slidercaps e.d. Binnenkant heb ik de voeding schoongemaakt en van nieuwe condensatoren voorzien. Mist twee voices ivm wat prototyping werk. Op de plek van de voice chips zitten nu twee headerstrips om externe filters te testen. Volgens mij zijn dit chip 2 en 6 maar weet het niet meer zeker. Deze headers moeten dus vervangen worden door twee nieuwe chips (40 euro per stuk bij Analogue Renaissance in Belgie). Zelf kom ik daar helaas niet meer aan toe. Rest van de synth is prima in orde!

Ophalen / brengen in Deventer, Arnhem of Enschede.

Zie ook marktplaats voor meer foto's: http://www.marktplaats.nl/a/muziek-...74312474-juno-106-minus-twee-voice-chips.html

Prijs: 450 euro.
 

Attachments

  • juno1.jpg
    juno1.jpg
    54,9 KB · Bekeken: 111
  • juno2.jpg
    juno2.jpg
    28,1 KB · Bekeken: 85
  • juno3.jpg
    juno3.jpg
    34,4 KB · Bekeken: 94
  • juno4.jpg
    juno4.jpg
    32,1 KB · Bekeken: 89
  • juno5.jpg
    juno5.jpg
    54,8 KB · Bekeken: 85

Attachments

  • d20-1.jpg
    d20-1.jpg
    52 KB · Bekeken: 82
  • d20-2.jpg
    d20-2.jpg
    26,7 KB · Bekeken: 90
  • d20-3.jpg
    d20-3.jpg
    31,7 KB · Bekeken: 85
  • d20-4.jpg
    d20-4.jpg
    31,4 KB · Bekeken: 86
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top