• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Atari Editors: Korg DSS-1, Casio FZ-1 en Avalon 1.0!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Synthmule

Stamgast
Lid sinds
6 juli 2009
Berichten
229
Aangezien deze Editors zeer zeldzaam zijn en niet te krijgen heb ik deze op diskette gezet.

Korg Dss Edit: Zeer moeilijk te krijgen, software editor voor de DSS-1.
Met dit programma kan je daadwerkelijk alles uit de Korg halen wat vrijwel onmogelijk met " Front Panel" programmeren. Deze Editor zie je nergens!

Casio FZ-1: Software Editor voor de Legendarische Casio Sampler.
Omzeil de minimalistische User Interface waar fabrikanten in de 80's dol op waren en haal alles uit de Casio met deze Editor!


Avalon Sound Editing Software: Deze is ook moeilijk te vinden..een van de meest geavanceerde editors voor de Atari. Te gebruiken voor diverse Samplers uit de jaren 80.


Voor deze editors heb ik stickers laten maken en 720 KB diskettes gekocht zodat DSS-1, FZ-1 en Avalon liefhebbers deze kunnen gebruiken!

Gelimiteerde oplage...check de foto's van de screenshots en de Korg Diskette...Avalon en FZ-1 Stickers worden gemaakt..

DSS-1 Editor: 30 Euro

FZ-1 Editor: 30 Euro

Avalon: 40 Euro..dit zijn twee diskettes namelijk.

Alles diskettes hebben een mooi label, zien er goed uit en worden voor verzending door mij op mijn Atari Mega STe getest.

Prijzen zijn exclusief verzenden.
 
Last edited by a moderator:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top