• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg DSS-1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Fluence

Stamgast
Lid sinds
2 augustus 2005
Berichten
188
Locatie
Alkmaar
Hallo allemaal!

Ik verkoop mijn KORG DSS-1 sampler synthesizer.

Hij werkt goed! Toetsen en behuizing zijn niet krasloos maar niks om je zorgen over te maken. Toetsen spelen goed en het backlight is ook in orde.
De originele floppydrive zit er niet meer in, maar een gemodde (helaas witte) Sony. Die werkt perfect, het is mij helaas alleen nooit gelukt de factory soundbanks op floppydisk te krijgen dus daar zal je nog naar op zoek moeten of misschien dat het jouw wel lukt. Ik gebruikte een tool op Windows 7 om via SDS waveforms in de DSS-1 te laden. Dan bouwde ik een multisound en wat patches in het geheugen en dan een hoop midinoten erdoor jassen, unison aan, ddl's aan...wat een pracht...

Eventueel heb ik een Editor voor je voor Renoise en voor Ableton is online ook wat te vinden.

Kortom, kom gauw halen dat bakbeest met z'n zalige filter en 12-bit waveforms voordat ik hem toch liever hier hou.

Richtprijs: 350 euro.
 
Kick!

Ruilen tegen een DSI MEK of Machinedrum, zonder UW met UW, maakt niet uit.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top