Set-up veranderen (Acid)

Dit is misschien wel nuttig http://fisound.com/products/ovrdrive/ er zitten 16 atmo's bij. Daar zou je misschien wel van kunnen afleiden hoe je ze zelf kunt maken. (Ik heb geen ervaring met de analog four of deze 'sound pack' maar voor 10€ kan je er weinig fout mee doen)
 
zure RS7000

zure RS7000

Blijkbaar een aantal rs7000 gebruikers hier. iemand een tip hoe Smartmedia cards gereed te maken. Heb hier van iemand 2 stuks 3.3V SM kaarten liggen die wel werken in de PC (lezen, schrijven, formatteren etc) maar niet door de Yamaha herkend worden. Fat, Fat16 En FAT 32 format geprobeert. Niets werkt, mijn stoffige Roland pakt ze ook niet. "Card not Ready.." Yamaha vindt dat ze write protect zijn... NOT! Iemand de gouden tip. op internet voldoende problemen te vinden, geen oplossingen. Windows 98 misschien? Ps 1 v.d kaarten is een orginele RS7000 kaart
 
Als dat het probleem niet zou zijn kan je ook proberen te formateren vanaf je rs7000, dat wil soms oo, wel helpen
 
Heeft nog niemand hier de TT303/Bass-bot genoemd, of lees ik verkeerd? ;) Wat een top kloon zeg, en ik heb ze echt allemaal gehad. x0xbox was het in mijn ogen, eh, oren, net niet. Wel een dikke acidsound hoor, maar ik miste toch het 303 randje.

Je ogen zijn weer eens groter dan je oren. ;)

neem gewoon een rib uit je lijf en ga voor de acidlab miami en een xoxbox.
 
Als dat het probleem niet zou zijn kan je ook proberen te formateren vanaf je rs7000, dat wil soms oo, wel helpen

Eerste wat is geprobeerd, eigenlijk alles al, het enige wat me weigert te doen geloven dat de kaarten defect zijn is dat binnen Windows de kaarten te lezen, schrijven en te formatteren zijn.
 
https://soundcloud.com/robbert-dedeene/trip-to-the-unknown

Eerste sound met de nieuwe set-up, eerlijke kritiek is altijd welkom (ook al vind je het niets) ! :)
Niet gemasterd ofzo, meer een jam met de analog four, airbase99, ESX en revolution.
Kick is ook 'ge-gained-distorted' met mackie 1402-vlz.

Zeg maar wat je er van vind!

Groeten
 
Back
Top