Buitenlandse verkoper???

Ik kreeg ook 3 mailtjes van die knakker,.. zie hieronder.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit is een bericht van gear5 van Synthforum ( https://www.synthforum.nl/forums/index.php ). De eigenaren van Synthforum zijn niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze e-mail.

Om gear5 te e-mailen, kun je gebruikmaken van het online formulier:
https://www.synthforum.nl/forums/sendmessage.php?do=mailmember&u=43189

Je kunt ook direct een e-mail sturen naar:
mailto:audioman45@gmail.com

Het bericht is als volgt:

Do you still have interest?I have it in a very good condition and i will email you more details as soon as i hear from you thanks

Olsen from Sweden

Heb je nog interesse? Ik heb het in een zeer goede staat en ik zullen u meer informatie zodra ik van u te horen bedankt

Olsen uit Zweden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

uitkijken dus!
 
Iinteressant.. die Olsen is dus ook Leon uit Barcelona en Rudi uit Duitsland en Jane en Larry en Menez en nog een hele hoop andere mensen. Met andere woorden: dit is geen kleine jongen maar een heuse 419 bende. En niet uit Zweden :)

I would want payment send to my son who is on vacation in Cameroon via western union before i ship.
tuurlijk joh, geen probleem! ik stuur m'n cash naar een onbekende in een of ander Afrikaans hellhole en wacht rustig of er iets komt.

BTW: ook nooit niks aan verkopen. de cheque is vervalst of ongedekt maar daar komt je bank pas achter op het moment dat je spullen weg zijn.
 
Shit, ik ben er gewoon ingetrapt. Gelukkig niet voor een groot bedrag maar de haast voor een nieuwe mixer ivm komende livesets (mijn huidige is door easyjet laatst bij een vlucht kapot gegaan) had me de gok doen wagen en de knakker had ook gewoon foto's gemaild die eruit zagen of hij ze thuis had gemaakt. Stom dat ik niet eerder had gezocht naar dit topic. Maargoed eigen schuld dikke bult
 
mmm, da's vervelend, heeft ie toch beet gehad.
hoop dat het niet veel geld heeft gekost.

misschien wat rare vraag: mocht er toch iets komen laat het dan weten dan kan ik eindelijk die cs80, jp8, elkorus etc etc aanschaffen, geld brand me in de zak ;)
 
What's out for fake traders.. just got set up,

What's out for fake traders.. just got set up,

Hey there,

just want to tell you there are fake sellers on this site,

i wanted to buy a akai remix 60,

and this guy from sweden olsen stig,

wrote me and it looked all good,
but in the end, it s clear its a fake seller,

so be smart and watch out,

wishes
 
dat we alreddy new , laat wee continue in ( google) dutch/niederlandsch.
we hadde it al here gewrote
 
Back
Top