Buitenlandse verkoper???

Camera

Stamgast
Lid sinds
17 oktober 2009
Berichten
260
Ik kreeg vandaag onderstaand bericht van iemand die zich Gear5 noemt en sinds vandaag lid is. Zijn er andere mensen die vergelijkbare berichten hebben gehad? Ik heb zo'n vermoeden dat je na betaling gewoon niets meer hoort..


Yamaha TG33
Do you still have interest?I have it in a very good condition and if still interested, email me directly at audioman45@gmail.com for more details and pictures, please send your reply to audioman45@gmail.com cos i am not always on the forum

Olsen from Sweden

Heb je nog interesse? Ik heb het in een zeer goede staat en indien nog steeds geïnteresseerd, verstuur me direct bij audioman45@gmail.com voor meer details en foto's, stuur dan je antwoord op audioman45@gmail.com cos ik ben niet altijd op het forum

Olsen uit Zweden
 
Ik kreeg van bovenstaande persoon een idem bericht over een nord electro 3. Ik reageer er niet op..



Do you still have interest?I have it in a very good condition and if still interested, email me directly at*audioman45@gmail.com*for more details and pictures, please send your reply toaudioman45@gmail.com*cos i am not always on the forumOlsen from SwedenHeb je nog interesse? Ik heb het in een zeer goede staat en indien nog steeds geïnteresseerd, verstuur me direct bij*audioman45@gmail.comvoor meer details en foto's, stuur dan je antwoord opaudioman45@gmail.com*cos ik ben niet altijd op het forumOlsen uit Zweden
 
Met iets te verkopen wel, niet om iets te kopen,,, k heb zo ooit een MEP verkocht aan iemand vd UK
Er zijn er veel die 't synthforum lezen,,, ook google geeft hits denk 'k ...?
 
Yup die kreeg ik ook voor iets hier vandaag, gebeurd wel vaker toch laatst met iemand "uit spanje" was waarschijnlijk dezelfde knakker

Inderdaad wees gewaarschuwd dit is 99% een scam, misschien ff een waarschuwing op de voorpagina ofzo voor de sf'ers?

Wel op geantwoord met technische vragen (welke uitbreiding etc.) maar puur voor de lol
 
Van deze persoon heb ik vandaag ook een mailtje gekregen i.v.m. mijn zoekertje betreffende Korg DS-10. Deze heb ik inmiddels al enkele weken in mijn bezit, dus ik was sowieso niet van plan om er op te reageren. In ieder geval is hij/zij wel zo slim om enkel berichten te ontvangen buiten Synthforum om, want je kunt hier geen PM's naar sturen. Binnen de marktplaats sectie van dit forum word voor aardig wat geld verhandeld, dus dit soort mensen komen hier maar al te graag.
 
Hier hetzelfde, reactie van "Gear5" op Ensoniq DP4 gevraagd:

"Do you still have interest?I have it in a very good condition and i will email you more details as soon as i hear from you thanks

Olsen from Sweden"


Ik ga niet reageren, ik ben pas flink opgelicht door een doortrapte oplichter via marktplaats dus ben heel wat voorzichtiger nu. Die oplichter is trouwens nog steeds actief, elke keer onder een andere naam met meestal dezelfde spullen, vandaag weer gemeld voor de 3de keer, marktplaats verwijderd hem dan wel weer, maar de politie doet helaas niets met de aangifte. Best fustrerend want zijn bankrekening nummer is bekend, dus kunnen ze zo opzoeken wie het is.
 
Hier dezelfde mail gekregen ivm een WMG gamma wave source die ik zoek.

Do you still have interest?I have it in a very good condition and i will email you more details as soon as i hear from you thanks

Olsen from Sweden

Heb je nog interesse? Ik heb het in een zeer goede staat en ik zullen u meer informatie zodra ik van u te horen bedankt

Olsen uit Zweden
 
Slecht Engels en Kenianen vermijden, of beiden.
 
Wat Hill zegt is dat we in overleg hebben besloten Gear5 van het forum te gooien voordat er slachtoffers vallen. Meneer Gear heeft duidelijk weinig toe te voegen aan het forum behalve in en verkoop.... er is niks bewezen over oplichterij, dus daar kunnen we hem niet van beschuldigen.

Marktplaats is een service, het is niet de core business van het forum.
 
Ik ga niet reageren, ik ben pas flink opgelicht door een doortrapte oplichter via marktplaats dus ben heel wat voorzichtiger nu. Die oplichter is trouwens nog steeds actief, elke keer onder een andere naam met meestal dezelfde spullen, vandaag weer gemeld voor de 3de keer, marktplaats verwijderd hem dan wel weer, maar de politie doet helaas niets met de aangifte. Best fustrerend want zijn bankrekening nummer is bekend, dus kunnen ze zo opzoeken wie het is.

Zeker met de minitaur? Ik zie op MP regelmatig "vrouwen" die een gloednieuwe minitaur verkopen, net 1 dag lid zijn en allemaal op 1 van de waddeneilanden wonen..
 
Zeker met de minitaur? Ik zie op MP regelmatig "vrouwen" die een gloednieuwe minitaur verkopen, net 1 dag lid zijn en allemaal op 1 van de waddeneilanden wonen..

't Is een clan! Akelige vrouwengemeenschap op een eiland. Klokslag 12 uur 's nachts spelen ze op hun orgels en Moogs.
 
Yep, ik heb ook een mail van hem gekregen. Ga voor de grap nog even naar hem mailen.
 
Yep, ik heb ook een mail van hem gekregen. Ga voor de grap nog even naar hem mailen.

Breng ze ook altijd in de war :D
 
Back
Top