• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

M-Audio Fast Track Pro audio&midi interface en EMagic MT-4 midi interface, 2 in 4 out

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Paradigma

Ingeburgerd
Lid sinds
17 juli 2006
Berichten
37
Locatie
Amersfoort
M-Audio Fast Track Pro audio&midi interface en EMagic MT-4 midi interface, 2 in 4 out

Gecombineerde audio & midi-interface met USB aansluiting, met 2 audio inputs met hoogwaardige voorversterkers, voor aansluiting van zang, gitaar of een stereo-instrument zoals een digitale piano. Verder een midi-in en midi-out aansluiting. In perfecte staat verkerend. Met 24-bit en 96 Khz is deze interface bedoeld voor opnamen van professionele kwaliteit en tegelijkertijd de meest gebruikte interface voor home studio's. Inclusief handleiding en driver software. Zie verder onderstaande specificaties.
Ik doe de interface weg omdat ik geen stereo audio opnamen maak en voornamelijk midi gebruik. Te koop voor E90 of voor een goed bod. Evt. te ruilen voor een goed 49-keys midi keyboard.

Kenmerken en specificaties:
24-bit/96kHz Professionele Audio
High Speed USB2.0 interface
MX Core DSP met digitale effectprocessing met toewijsbare parameters, flexibele kanaalrouting mogelijkheden
4 Preamps met M-Audio Octane technologie
4 XLR Microfooninputs (inclusief 2 combo jacks)
20dB Pad schakelaar op iedere preamp
Signaal/Piek LED
Phantom Power
6 Gebalanceerde line inputs
6 Gebalanceerde analoge outputs
2 Analoge inserts
S/Pdif digitale I/O
Ingebouwde 1x1 MIDI interface
2 Onafhankelijke hoofdtelefoon outputs
Volledig ASIO 2.0, WDM, MME en Core Audio ondersteuning
USB Powered
 
Last edited by a moderator:
EMagic MT-4 midi interface, 2 in, 4 out, perfecte staat,E50 of aannemelijk bod

EMagic MT-4 midi interface, 2 in, 4 out, perfecte staat,E50 of aannemelijk bod

Emagic MT4 midi-USB interface. USB-powered, zonder externe adapter.
2 midi inputs, 4 midi outputs, USB-kabel naar computer.
In 100% goede staat en werkt perfect. Bij een Apple-systeem direct, zonder driver, in Windows na installatie van meegeleverde driver software.
Ik doe de interface weg omdat ik alleen nog maar directe USB-midi verbindingen gebruik.

Te koop voor E50, een goed bod of voor evt. ruilen voor een goed 49-keys midi keyboard. Op te halen vlakbij station Amersfoort centraal.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top