Oldskool Breakbeat Trackje

Het begin vond ik een beetje twijfelachtig, maar daarna werd het allemaal al wat meer Prodigy-achtig. Ik denk dat de opbouw in het tweede deel wel wat beter kan, dat doet nu nog wat stuurloos aan.
 
ja man echt prodigy achtig, erg vet vind de intro en het pauze stukje niet zo maar in zijn geheel erg leuk
 
Inderdaad Prodigy vergt imo nog wel wat werk qua opbouw en net als Yoozer hier al terecht opmerkte is het een beetje stuurloos.
Vindt het ook een beetje te veel sweep hebben op mijn hoofdtelefoon wat erg onrustig is, dus iets minder panning mag van mij ook wel :)
Vindt de separate stukken wel heel mooi gemaakt :okdan:
 
Bedankt allen voor jullie reacties :halleluja

Het gaat inderdaad alle kanten op (ook binnen de hoofdtelefoon;)). 'The Hyperreal Selector Break' zit in het midden, één verknipte break vijwel helemaal links gepanned, de andere helemaal rechts. Misschien tè.....inderdaad..... wat het nummer onrustig maakt en daardoor ten koste kan gaan van de samenhang.

Tijd om de opbouw nog een kritisch onder de loep te nemen :dj:

Gr Deckz
 
Enjoy :D
Indeed :dj:

Lekker hoor, een beetje (komtie: de onontkoombare vergelijking met een bekende artiest) in de sfeer van Prodigy. Maar dan helemaal anders :D Ik zie nu dat ik niet de enige ben die met die vergelijking komt... Zit 'm vooral in de break denk ik. Mag ik vragen waar de break(s) vandaan kom(en)(t)?

Het einde had wat spannender gemogen.
 
ik vind'm eerlijk gezegd niet goed.. Er zit totaal geen structuur in het nummer.. en de noten zijn veel te random, geen mooie melodie dus.. Sorry ;)

Klopt! .....dat doen wij breakbeat liefhebbers wel eens ;)


Zoals eerder aangehaald: The Hyperreal Selector - The Shamen, Ultramagnetic MC's verzorgen de andere breaks (verknipt, gepitched, door de wasdroger gehaald en met een lekkere dressing aangevuld :W
 
Back
Top