• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

venice-f 16 mixer / geluidskaart

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Devon-Miles

Ouwe rot
Lid sinds
15 mei 2005
Berichten
2.420
Locatie
Amsterdam
beste mensen,

ik heb een venice f16 (mixer en firewire geluidskaart) staan maar merk dat ik niet helemaal tot het muziek maken kom zoals ik gewend was/ben en kan de overstap niet echt maken. mijn fx gear staat wat nutteloos te zijn ivm met aansluitingen, het is een beetje een live tafel en hij neemt bv de inserts niet op.
Je kunt wel weer elk kanaal van ableton door je tafel halen. Je kunt wel je fx gear gebruiken door een kanaal op te offeren als sends. Al met al is deze tafel net te anders en te klein voor wat ik zou willen. Liever stap ik terug naar een mackie 24/8 waar ik makkelijk mijn dp4 kan aansluiten en alle inserts heb voor mijn compressors.

1 ding ga ik ontzettend missen en dat is de eq, die is moddertje vet en veelzijdig. laag blijft ook in extreme posities lekker smeuig laag en hoog klinkt mooi helder. Voor multitracken is dit een perfecte tafel, gewoon direct alle sporen opnemen in ableton , protools etc. elk kanaal kun je gewoon geluidskaart aanzetten middels een knopje.

ik denk dat ik de eq wil gaan opvangen door een losse stereo eq te kopen voor op mijn main insert. En natuurlijk een losse geluidskaart ala RME fireface400.

de tafel is in opperbeste staat en heeft ontzettend veel mogelijkheden qua routingen, live etc... een tr909 door deze tafel halen is een feest. ook zit de originele doos erbij.

nieuwprijs is 1650, voor 1100 zou deze weg mogen of een ruil met een mackie 24/8 (in goede staat natuurlijk) of vergelijkbare tafel. voor het resterende geld koop ik dan een geluidskaart en kan ik weer een beetje aan de slag zoals voorheen :)

hij hoeft niet vlot weg, ik kijk de mogelijkheden een beetje aan maar een tafel ala 24/8 qua aansluitingen bevalt me wel ( channel inserts, 4x aux zonder opoffering van kanalen etc)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top