• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

K+H O800 sub, Emes Blue Active midfields, Boeken!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Eclectus

for world peace
Lid sinds
11 oktober 2003
Berichten
593
Locatie
een illusie
Klein+Hummel O800 subwoofer
Ongeloofelijk muzikale subwoofer met zeer zuivere actieve crossover op 90 Hz. Instelbaar highpass filter, phase correction. Afzonderlijke ingang voor LFE kanaal. Met aansluiting voor pedaal om de subwoofer mee uit te schakelen!

De ideale Full Range aanvulling op elke K+H of Neumann monitorset. Deze is anderhalf jaar oud en in absolute nieuwstaat. Met bon en originele verpakking. Mag weg omdat hij in mijn ruimte eigenlijk overkill is. Ik vraag er 1000 Euro voor. Vrijblijvend te beluisteren en testen in Leuven, België. Wegens gewicht is verzending geen optie.

Emes Blue Active
EMES maakt sinds jaar en dag hoogstaande studiomonitors. Deze Blue is een 19 jaar oud model dat vandaag nog steeds gemaakt wordt. Het 2.5 wegs D'Appolito design zorgt voor een goede basweergave. (Huidige nieuwprijs ongeveer 2800 euro per paar.)

Na 19 jaar vertonen deze wel wat krassen. Voor het uitzicht moet u het dus niet doen. Technisch gezien zijn ze echter in perfecte staat. Ik vraag er 1100 Euro voor. Vrijblijvend te beluisteren en testen in Leuven, België. Wegens gewicht is verzending geen optie.

Boeken!
De essentiële boeken die iedereen kent. Ik heb ze eenmaal gelezen, ze zijn dus nog in nieuwstaat. Alles bij mekaar was dit 170 Euro, ik vraag er 100 Euro voor. Kunnen eventueel per stuk verkocht.

- Mixing Secrets for the Small Studio (Mike Senior, Focal Press)
- Mastering Audio the Art and the Science (Bob Katz, Focal Press)
- Recording Studio Design (Philip Newell, Focal Press, Third Edition)
- The Recording Engineer's Handbook (Bobby Owsinski, Course Technology, Second Edition)
- The Mixing Engineer's Handbook (Bobby Owsinski, Course Technology, Second Edition)
 
Last edited by a moderator:
De subwoofer is verkocht, en gisteren geïntegreerd in een set Neumann KH120. Dat was immens gemakkelijk en het klonk zeer overtuigend.

De boeken zijn gereserveerd.

De EMES Blue staan hier in de weg. Ik laat de prijs zakken tot 900 Euro. Dat is bespreekbaar, en ook ruil behoort tot de mogelijkheden.
 
Geen interesse in de fantastische set EMES. Wellicht is mijn vraagprijs te hoog? 800 Euro, bespreekbaar, iemand?
 
Ik heb een bod van 600 Euro op de set EMES. Binnen twee weken gaat de verkoop door. Als er intussen iemand een hoger bod wil doen, of met een goeie ruildeal afkomt, dan kunnen we dit nu nog regelen. Binnen twee weken is het echter te laat!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top