• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

CP-33 / GEM RP-X / EMES / Ultimate / JASPERS / Studiotafel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Eclectus

for world peace
Lid sinds
11 oktober 2003
Berichten
593
Locatie
een illusie
Wegens beëindiging hobby:

YAMAHA CP-33 Stagepiano (z.g.a.n.)

Wie op zoek is naar een lichtgewicht (19 kg) digitale piano met een mooie klank, goed toucher (die zwaarder wordt in de bassen, zoals op een vleugelpiano) en een oerdegelijke constructie, hoeft niet te twijfelen: de CP-33 voldoet aan al uw wensen!

Alleen thuis gebruikt en zelden bespeeld. Nog garantie tot 15/06/2009! Als nieuw, met alle accessoires, handleidingen, aankoopbewijs en originele verpakkingsmaterialen. Mag weg voor 900 Euro vaste prijs.

GEM RP-X pianomodule (z.g.a.n.)

Niet tevreden met de klank van uw digitale piano? Klinkt het allemaal een beetje plat? In dat geval zou u deze RP-X moeten overwegen. Deze module gebruikt exclusieve technologie, die uw digitale piano een eigen leven schenkt. De RP-X reageert op uw spel zoals een echte piano dat doet, en brengt daarmee het speelplezier terug in de wereld van de elektronische muziek.

Deze heeft me 500 Euro gekost, is zo goed als nieuw (alleen thuis gebruikt,) en heeft nog garantie tot 07/08/2009! Met handleiding, aankoopbewijs en alle originele verpakkingsmaterialen. Mag weg voor 400 Euro of beste bod.

EMES Black TV HR Active (z.g.a.n.)

Deze actieve studiomonitors zouden bekend moeten zijn bij de professional. Deze worden in vele studio's ingezet omwille van hun uitzonderlijke stereo-imaging, neutrale weergave, en aangename klank. Ze worden slechts uitzonderlijk te koop aangeboden, en dat zegt genoeg over de kwaliteit!

Deze komen van Joystick Audio te Gent en zijn zo goed als nieuw. Ik vraag er 850 Euro voor.

ULTIMATE MS-36-B Monitorstands (z.g.a.n.)

Op zoek naar zware, stabiele stands voor uw studiomonitors? Deze zijn 92 cm hoog (zithoogte!) en zijn met zand gevuld om trillingen te dempen. Kabelgeulen zitten in de armen en worden verborgen met een kunststof lat. Spikes zijn meegeleverd!

Deze zijn zo'n vier jaar oud, in zeer goede staat, en worden nieuw nog steeds 160 Euro per paar betaald. Ze mogen weg voor 120 Euro.

Jaspers 3M-150, ultieme keyboardstand (z.g.a.n.)

Dit is wat je zoekt als je te veel materiaal hebt: een keyboardstand van 1m20 hoog en 1m50 breed met drie lagen, 6 halterparen, een partiturenhouder, microfoonarm en een muisplankje. Hier kan je echt alles op kwijt, van stagepiano tot laptop, of zelfs de lavalamp. Jaspers maakt de stevigste en modulairste stands in de business. En dat zie je eraan: ze worden bijna nooit te koop aangeboden.

Deze is drie jaar oud, is zo goed als nieuw (alleen thuis gebruikt,) en heeft zo'n 380 Euro gekost inclusief opties. Mag weg voor 250 Euro. Grijp uw kans!

De ultieme studiotafel

Wie kilo's studiomateriaal kwijtmoet en dat allemaal wil gebruiken vanuit de ideale luisterpositie, zal al wel gemerkt hebben dat er niet veel op de markt is behalve peperdure op maat gemaakte studiomeubelen... Deze tafel is echter een goed alternatief! Oerdegelijke constructie (weegt meer dan 50 kilo!), demonteerbare en individueel verstelbare poten, de juiste hoek voor de opstelling van studiomonitors, kabelhouders, alles wat u zoekt voor een originele en opgeruimde studio.

Deze tafel verkeert in geweldige staat, met slechts hier en daar een klein deukje op de rand van het tafelblad. Mag weg voor 250 Euro of beste bod. Dit ziet u nooit meer, dus grijp uw kans!

Ik wil het, wat nu?
Alles staat te Leuven, België, en is hier vrijblijvend te bezichten, testen, beluisteren en op te halen. Wees zo vrij me te contacteren met al uw vragen!
 

Attachments

  • CP332.jpg
    CP332.jpg
    43,6 KB · Bekeken: 120
  • CP333.jpg
    CP333.jpg
    39,5 KB · Bekeken: 93
  • CP334.jpg
    CP334.jpg
    32,6 KB · Bekeken: 96
  • EMES1.jpg
    EMES1.jpg
    12,8 KB · Bekeken: 96
  • EMES2.jpg
    EMES2.jpg
    43,9 KB · Bekeken: 92
Meer foto's
 

Attachments

  • GEM.jpg
    GEM.jpg
    39 KB · Bekeken: 91
  • GEM2.jpg
    GEM2.jpg
    43,7 KB · Bekeken: 99
  • Jaspers2.jpg
    Jaspers2.jpg
    55,6 KB · Bekeken: 92
  • Tafel2.jpg
    Tafel2.jpg
    44 KB · Bekeken: 106
  • Tafel1.jpg
    Tafel1.jpg
    49,2 KB · Bekeken: 94
Monitorstands zijn gereserveerd. Veel interesse in de Jaspers en de RP-X, maar nog niks definitiefs.

Voor de tafel neem ik elk bod in overweging!
 
Veel interesse maar nog niets definitief.

Afmetingen van de tafel zijn ongeveer 2m breed en 1,2m diep. Ik neem elk bod vanaf 100 Euro in overweging!
 
Veel getwijfel en stroeve communicatie over de monitorstands, voorlopig zet ik deze toch maar weer te koop.

Jaspers is verkocht. GEM is gereserveerd.
 
En ook de GEM is verkocht.

Blijven over de CP-33, de monitorstands (mogen weg voor 100 Euro) en de tafel (mag ook weg voor 100 Euro.)
 
CP-33 is verkocht.

Wie zowel de monitorstands als de tafel koopt, mag beide voor 160 Euro totaalprijs meenemen. Da's geen geld!
 
Emessen zijn verkocht. De monitorstands zijn gereserveerd en naar alle waarschijnlijkheid verkocht.

De tafel mag weg voor 70 Euro. Niemand?
 
De monitorstands zijn zonet verkocht voor 80 Euro!

De tafel moet weg! Wie me 60 Euro biedt mag ze komen halen.

Ondertussen ook te koop: een hele hoop kabels. Ik weet niet wat het moet kosten, laat ons zeggen 70 Euro?

7 MIDI kabels van 3 meter lang
1 joystick poort naar 2 x MIDI van 3 meter lang
2 balanced Neutrik jack naar Neutrik XLR-female van 5 meter lang
6 balanced Neutrik jack naar Neutrik Jack van 4 meter lang
2 balanced Neutrik XLR-male naar Neutrik XLR-female van 4 meter lang
3 balanced Neutrik jack naar Neutrik XLR-male van 4 meter lang
4 unbalanced Schultz cable jack naar jack van 3 meter lang

Beste moderator, zou u het topic van deze thread willen aanpassen naar "Studiotafel en Lot kabels"? Alvast bedankt!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top