Commodore a go-go!

klinkt lekker, Arv! zeker op 3.12 waar de beat er in knalt.

Twee puntjes: misschien de vocals iets minder vocoderen zodat de lyrics ook wat te verstaan zijn en misschien kan je de bass en de kick nog wat meer uit elkaar trekken middels compressie o.i.d. maakt het wellicht nog wat ranziger.
 
ja thnx

dat vocoder gedeelte probeer ik wat te optimaliseren.. misschien dat het uiteindelijk heel anders wordt, dat vocoder deel. Ik ben er nog niet helemaal over uit.

gr
Arv
 
vette track!
lekkere electro.
het vocoder gedeelte moet inderdaad nog wat bijgeschaafd worden. op dit moment versta ik nog niet goed
wat gezongen wordt ;)

but anyway, sounds cool!

kzou er wel nog meer een lead achtig iets in steken, een hoger qua toon melodietje,
but that's my opinion.

voor de rest echt maf.


greetz

cloudy
 
Fijne track :okdan:

Ik sluit me aan bij de commentaar over de zang. Ik zou graag willen horen waar je 't allemaal over hebt :) Hij zou misschien nog iets voller kunnen. Een authentic c64 arpje zou 'r nog best bij kunnen hier en daar :D

Voor de rest : stoer gedaan!
 
hey thnx again


Ja die zang.. :D Geen idee wat ik gisteren in 'gezongen' had.. Hmm ik had het ergens op een papiertje gekrabbeld.
 
Origineel geplaatst door sander
Wat een irritant zeur nummer zeg. Das ook een vak opzich omdat te kunnen maken :D
Vooral die vocoder is heel erg.


Hey, dan heb ik mijn doel bereikt! :D

ik geef toe het is wat vals.. :D maar ha, what de hell!!
 
He Barv, ;)

ik moet zeggen dat ik het begin ook een beetje irritant vond, maar bij 3 min gaat ie lekker los.
De lead klinkt erg C64:okdan: en doet mij denken aan het spelletje 'Way of the exploding fist II'.

Het enige advies wat zou kunnen geven is: Kort het nummer in en haal de vocoder er aub uit! :D

Wat heb je gebruikt? RS-7000 + samples?
 
Origineel geplaatst door OnAcid
Wat heb je gebruikt? RS-7000 + samples?

nee, dit keer Cubase SX weer gebruikt met 3xQuadraSID erin..
 
Ik vind 'm echt zwaar cool! 8)

Die vocoder moet je er zeker in laten...en laat 'm ook een beetje vals.

Eigenlijk niets op aan te merken!

Deze krijgt een plaatsje op mijn harde schijf..:halleluja
 
Back
Top