SayCheese

SayCheese

Ingeburgerd
Lid sinds
30 mei 2013
Berichten
28
Ik bedenk me net dat ik me nog niet heb voorgesteld op het synthforum.

Ik ben SayCheese, ergens uit mooie Noord-Brabant. Heb een tijdje in Rotterdam gewoond maar sinds 3 weken woon ik weer terug in Brabant, boven een kroeg zonder buren, 3 kamers en een studio 8)
Ik ben ooit begonnen met Fasttracker op een oude 368pc. Dat zal geweest zijn zo rond mijn 12e, en daarna de overstap gemaakt naar Cubase. In Cubase heb ik heel lang gewerkt, eigenlijk tot ongeveer oktober vorig jaar. Daarna een MacBook Pro gekocht en Logic gaan gebruiken. Dit omdat mijn pc keer op keer vast liep.
De afgelopen tijd ben ik ook synths gaan kopen om mijn studio uit te breiden. Al was ik heel tevreden over mijn vst's, ik miste denk ik toch het knoppen draaien.

Op dit moment heb ik:
Wat ik op dit moment heb is:
MS-20
MS-10
Roland XP50
Roland Alpha Juno 2
Yamaha DX7
Korg Edirol PCR300
Korg Micro
Roland SH201
Korg Volca Bass (bestelt)
Korg Volca Beats (bestelt)
Korg Volca Keys (bestelt)
Novation Mininova Vocoder
Roland TR808
Roland U110 (vond ik gisteren bij mijn ouder thuis nog onder het bed) :)

Ik heb me hier geregistreerd omdat ik hulp nodig heb om dit allemaal te kunnen gebruiken en aansluiten. Ik ben een redelijk impulsieve aankoper, en twijfel nooit lang om iets te kopen,
De meeste synths stonden wel op een soort verlanglijstje.

De muziek die ik maak ligt tussen house, soulful, disco en de laatste tijd ook dubstep omdat ik daar wel een uitdaging in zag qua productie.
 
Hahaha dat valt toch wel mee? Ik gebruik er 3 intensief. Waaronder Say Cheese op dit moment heel veel.
 
Ik mag er vanaf morgen toevoegen:
Novation Nova
Waldorf Blofeld
 
Back
Top