Synths integreren in studio (MAC+Logic Pro)

Dit bedenk ik me net..

Zijn er geen soort van "bouwtekeningen" hoe je het kan aansluiten? Ik snap wel hoe het werkt en moet enzo, maar een tekening maakt het denk ik wat helderder. Mijn voorkeur gaat wel echt uit naar een setup met zo min mogelijk apparaten die ik moet pluggen om te gebruiken.
Afhankelijk wat reeel is, en financieel haalbaar. Ik weet van mezelf dat ik bizar lui ben, en als het niet in 3 tellen te gebruiken is staat het stof te happen :-)

dit juist waar je je zelf in kan onderscheiden om anders te klinken dan de ander dus verdiep je er in.
 
Kan je hier wat meer uitleg over geven hoe je dit opgesteld hebt ?
Die netwerkdrive backup ? ( moet niet in detail, gewoon welke setup )
Lijkt me enorm handig ....

@Trens
Achter het modem van UPC (internet provider) heb ik een eigen router zitten. Daarop zitten meerdere netwerkcomponenten aangesloten in de woonkamer en een kabel naar een netwerkswitch boven (maar die mag je wegdenken). Op de netwerkswitch (of router dus) heb ik mijn studio PC aangesloten, een netwerkprinter en 2 netwerk HDD van WD. Een MyBook Live en een MyBook World. Bij die drives zit software die je op je desbetreffende PC of meerdere PC's in het netwerk kunt installeren. In die software kun je aangeven welke inhoud/drives van je computer je wilt backuppen. Zodra een file die in die lijst zit, wordt aangepast, stuurt hij er automatisch eentje naar je backup drive. Werkt natuurlijk ook met computers en laptops die je draadloos in het netwerk hebt gekoppeld. Heb ik je vraag hiermee beantwoord?
 
Oke, ik begrijp het .
Op deze manier kan je echt zeker zijn, erg betrouwbaar.
Eigenlijk niet zo ingewikkeld, ik ga er meteen werk van maken.
Nu backup ik maandelijks alles naar een HDD, maar dat neemt wel wat tijd in beslag.
Het is veel handiger om dat automatisch te laten verlopen.
Erg bedankt voor je uitleg. :okdan:
 
Back
Top