Child of arT - for Real E.P.

Child of arT

Ouwe rot
Lid sinds
27 Maart 2011
Berichten
1.946
Locatie
Heemstede.
...bring it
 

Attachments

  • Child of arT - jurking Guitars.mp3
    6,2 MB · Bekeken: 22
  • Child of arT - this Is the Right side.mp3
    5,9 MB · Bekeken: 40
Hoi,

Los van of ik het graag hoor of niet lijkt het of in het tweede nummer elke nuance verdronken is in een niet zo goede reverb. Hierdoor klinkt het wat als een claustrofobische duikboot ;) Terwijl de drums wel relatief scherp klinken.

J
 
Ja, het is best hypnotiserend.
Wel vind ik dat je de lusteraar wat vaker mag verassen gedurende de track..
 
Nee, laat ik serieus blijven..

Toen ik je tracks luisterde, hoorde ik nog wel wat ruimte om de door je gebruikte thema's te ondersteunen.
Ook zou je misschien meer progressies kunnen toepassen?

Maar ik ben natuurlijk ook maar een leek....
 
Hoi,

Los van of ik het graag hoor of niet lijkt het of in het tweede nummer elke nuance verdronken is in een niet zo goede reverb. Hierdoor klinkt het wat als een claustrofobische duikboot ;) Terwijl de drums wel relatief scherp klinken.

J

Ja, ik heb een chorus over de lead gedaan met daarachter een reverb in serie. Ik heb alleen het droge signaal helemaal weggelaten uit de chorus. Dus in serie van : droog -> chorus -> reverb, maar dan dus zonder het droge signaal!

Ik heb het zo goed mogelijk geprobeerd af te mixen met dit effect als onderdeel van de totale mix. Maar het is bijna onmogelijk dat de (mono)drums, met dit effect in de mix, niet op voorgrond komen te staan. Daarom klinken ze dus relatief scherp, ik snap je helemaal hierin.
 
Back
Top