duistere techno trakkie

facebooklegolike.jpg

Vette track man!
 
NICE! kan je wat meer vertellen over je setup voor dit nummer? Welke reverbs bijvoorbeeld.

Thx voor de reacties allen. Ik zie zelf nog wel wat kleine verbeterpuntjes, maar na een paar biertjes gisterenacht toch maar online gegooid :)

'master' reverb op de percussie en FX is een vleugje LXP-1. Vrij donkere gritty reverb die toch het ruimtelijker laat klinken. Normaal gesproken gebruik ik ook een DP4 hiervoor (die wat romiger klinkt) maar heb een aardelus met mijn DP4 opeens. zucht.

Andere verbs zijn een combinatie van Valhalla (voor wat meer gekleurd) en QuickQuak fusion field. Erg transparante diffusion reverb.

Voor de rest combinatie van (zelfgemaakte) samples (door wat analoge delays etc.) opgenomen met Sprit Studio + Mixmaster. Verdere mastering zat ik nog geen voordeel van in. Heb het wel even door Izotope Ozone gegooid als test, maar ik vind die Ozone sound bij nader inzien eigenlijk niets. Veel te 'upfront' effect krijg je daardoor. Dus heb het maar gelaten met een klein beetje limiting.
 
Niet helemaal mijn stijl, maar wel tot het einde afgeluisterd. Zou hem niet kopen maar is wel een vette plaat voor op een feest. Zeker. Er zit een soort percussief geluid in wat op 3/4 een beetje te veel gaat domineren, maar ik luister op mijn laptop.

Maar echt gewoon perfect gedaan verder :okdan:
 
ik heb bijna een hele fles witte wijn op nu,en dit klinkt uitermate buitengewoon goed

ga eens aankloppen bij bunker records
 
Back
Top