Child of arT - Beautiful stranger

De track; ik vind hem wel een beetje cheesy en braafjes eerlijk gezegd ChildofArt.

De percussie en de kick mogen van mij wel wat punchier. Leadsoundje met de melodie ook ietwat cheesy geluidje.

Krijg jij niet enorme last van je rug/nek trouwens ChildofArt? Ik zie je steeds zo gebukt staan ;) :D.
 
Het is een hele klus, en tijdrovend, om 12 nummers opnieuw te masteren tot één geheel. Sommige tracks waren al in 2011 af, andere heb ik recent gemaakt. Ik ben er nu mee bezig en het is leuk werk moet ik toegeven, masteren. Een hele uitdaging om nummers naar elkaar toe te trekken, en dan een album te hebben met dezelfde glans. Laat ik het zo zeggen, wanneer je vind dat ik in 1 nummer de kick zachter had moeten zetten, dan vind je in alle 12 nummers de kick te hard... masteren & mixen!
 
Ojee, nu moet ik zeggen dat me (vroegere) Madonna wel wat doet hoor...
Haar muziek was toen wel net iets subtieler... Maar ik mag de vibe wel in je muziek.
Ik denk eigenlijk aan hardcore bij jou, maar dit is misschien voor dat tijdperk? :-)
Ok, heb 'm wel helemaal afgeluisterd! :-P
 
Nee, het is niet alleen hardcore bij mij. Na de 12 nummers, hét album (???), ga ik absoluut (dat weet ik van mezelf) weer andere muziek produceren. Je kan zoveel kanten uit met een studio(tje)... vergelijk het eens met een gitaar zou ik zeggen!
 
Ojee, aan vroeger terugdenkend zit nu de hele tijd opeens dit deuntje in mijn hoofd..! :S
Dank! :-P

 
je gaat toch nie met Tina Turner aankomen zetten nu

Waarom niet? :-P Heb ik weleens een tijdje grijsgedraaid..

Ik moet ineens denken aan een andere mainstream klassieker die ik ook nog graag mag horen:



of bijvoorbeeld:



Maar ook jongere zangeressen kunnen me bekoren:



En zelfs:



Overtuigd? :-P

Oja, 't was jouw topic... :S
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top