• Het stemmen voor de Synthforum Contest 2021 is begonnen.
    En dat mag je hier doen.

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Child of arT - Not even Innocent

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Oh wat een lieflijke geluiden en melodieën. Omnisphere vocals zijn ook de maxx. Hier en daar mag je wel een tegenmelodie introduceren, vooral in het begin. Ik heb er waarlijk van genoten, dank je wel!

Greetz, en een fijne week.

Gloomy. :)

Jason31

Madman J
Vrolijke track, ik vind de melodieen erg goed. Ik vind de keuze voor sommige percussiegeluiden iets minder, bijvoorbeeld de hihat wat meer lijkt op een cymbal, deze zou je evt ook iets korter kunnen maken. Vanaf +-2:30 komt dat mooie melodietje erbij, en voor dit geluidje zou wat automation van de cutoff filter het een stuk mooier maken. Al met al mooie track met goeie sfeer.:okdan:

Danny

DAW-less creator °1967
Knappe koren :okdan:.

Dr van Lansberg

Trust me. I'm a doctor
Staff member
Prima trackje. Koren zijn inderdaad mooi. Let even op het samenspel met die solosynth. Misschien kun je daar wat laag weg eq-en omdat het koor immers best een breed bereik heeft. Die kick heeft voor mijn smaak iets teveel oempf. Die zou wat strakker mogen. Ik denk dat dat de kwaliteit van je track ten goede komt. Al met al prima.