Electric whales? (minimal mix)

Hehe.. toch iets van herkenning ;) :D Toch heeft de MW II ook een heel eigen karakter..
'k Heb ook de I gehad.. maar een tijdje terug verkocht
..
De noise generator ging niet helemaal uit.. was niet heel storend maar ik merkte het pas nadat ik em had gekocht had.. en na veel gedoe en de bad vibe eromheen heb ik em maar weg gedaan.

Daarna de MW II gekregen als substitute en dat verzachtte het leed volledig :)
Veel meer fun met mijn II gehad iig.. en geen moment het analoge filter van de I gemist :okdan:
 
Gebruik je een editor bij je MWII?
Ik vind MonstrumWave wel een aanrader. Zelfs voor de XT... het is bvb leuk om een overzicht van de modulatie te zien, en er zit nu een wavetable editor in... Er wordt nog aan gewerkt, maar ik heb al hele goeie support gehad.
 
Had die link van Monstrumwave die je eerder postte al gelezen idd.. erg cool programma.. :okdan: en zo te horen komt de MW dan echt tot leven ;)
Maar dat gaat niet werk en op de Terratec Microwave PC die ik heb vrees ik..

'k Weet niet hoe ver dat kastje gaat met CC#'s.. 'k kreeg wel de standaard CC dingetjes (cut-off, attack, release, etc..) daarin aan de praat :)
 
Ah, ik dacht dat je ook nog een MWII rack synth had :o:

Met wat sequence je die Terratec Microwave PC, en met wat neem je op? Het zou niet echt in mijn workflow passen... tenzij ik die Win98 PC als externe synth zou gebruiken, maar daar heb ik geen plaats voor.
 
Met wat sequence je die Terratec Microwave PC, en met wat neem je op? Het zou niet echt in mijn workflow passen... tenzij ik die Win98 PC als externe synth zou gebruiken, maar daar heb ik geen plaats voor.

De dingetjes die ik tot nu toe heb gemaakt met de MWII zijn van een tijdje terug.. toen ik nog met Sonar werkte. Idd midi sequencen en dan opnemen.. :)
De Microwave PC zat dan in een externe PC die op windows 98 draait.
Heb ondertussen zoveel oudere geluids/synthkaarten verzameld dat ze niet meer met z'n allen in een PC passen.. afentoe weer eens wat uitwisselen :D

't Is wel ff wennen in het begin maar uiteindelijk zie ik het als een soort synthrack in de vorm van PC tower..
Maar dan een met dedicated muis/toetsenbord en monitor om te editen.. :mega: dat neemt helaas wel wat extra plaats in beslag.
 
Back
Top