Loopje nr. 42

Dit heb ik al heel mijn leven met mijn zus! Die kan werkelijk niet overweg met mijn muziek, het is leuk als je een meisje bereikt wat wel verliefd op je kan worden of is, dan komen je dromen uit Scep!

Je zus? Hmm, ik weet niet of ik zulke hooggeplaatste luisteraars heb! ;S

Waar een draadje over een trackje niet allemaal toe kan leiden..

Maar om weer ontopic te komen, is het muziekje zo naar iedereens tevredenheid?? Zijn er nog dringende kritieken?
Anders ga ik eens over een volgend trackje nadenken...

Ik zit trouwens nu opeens heel erg te twijfelen over het opzeggen van internet!
Het wordt wel wat stilletjes in huis, nu ik ook geen kabel meer heb....
 
Laatst gewijzigd:
Ik krijg gelijk een rood hoofd wanneer er iets wordt ingezet qua zingen op een verjaardag!

Vanavond ga ik naar je track luisteren, even goed ervoor gaan zitten nu, peukie erbij en luisteren.
 
https://soundcloud.com/scepticist Dit is nog ff een update om nog een ontdekt schoonheidsfoutje weg te werken..
 
Ik vind hem echt leuk zo!

Op 0.30 pak je mijn aandacht met de strings die je inzet, mooie strings trouwens. De lead op 1.18, perfect ingezet en qua sound helemaal in de stijl van het nummer. 1.52 is mooi, maar 2.18 tot 2.22 is... nou ja, helemaal perfect. Dan de toonhoogteveranderingen, 2.54 vind ik apart, 3.26 vloeiend maar 3.58 vind ik top. Dan op 4.15 maak je je nummertje helemaal goed af.

Maak nou wel een back-up Scep!
 
Super. Op deze manier kan je hem over een paar maanden naast een nieuwere track ook uploaden, kunnen mensen echt vergelijken of er progressie is of niet.

dit maar een idee van me hoor, meer niet...
Ehm, ik begrijp niet precies wat je bedoelt.... :S
Wanneer mijn muziekjes 'klaar' zijn, zet ik ze altijd op http://scepticist.bandcamp.com/
Of bedoel je dat niet?
 
ik wist helemaal niet dat je het zo aanpakte met je muziek
Tja, aanpakken met mijn muziekjes..? :S

Ik heb inmiddels dit loopje 42 eindelijk wel durven opsturen naar de zeeliefhebber voor wie ik het had gemaakt!
Hoop dat men me niet erom uitlacht... 8)

Ben er nu wel een beetje bezorgd over of het überhaupt wordt gelezen..
 
Back
Top