crusher-x zoekt beta testers

vinveira

Stamgast
Lid sinds
20 september 2002
Berichten
117
Locatie
marnis
gutenabend

mijn grote vriend joerg mailde/spamde mij het volgende:

Hi friends of good sound,

the next weeks there will be the release of the 3.xx version of the crusher with many, many new features including full VST-Support (i know you are looking forward to that!).

But: I need two more betatester bevore!

- He/She gets the brand new version for free
- He/She must be a registered 2.xx user
- He/She has to check if the crusher runs well under different Hosts and different versions (e.g. Abelton, Steinberg, ect.) and stay in feedback with me and try to catch the bugs with me.

If you are interested, please reply to
info@stelkens.de

www.crusher-x.de


stel hem niet teleur lieve synthvriendjes



dag hoor

vin
 
Ah, Crusher-X vet programma maar zorg er wel voor dat je het volume van je speakers niet te hoog zet want dit programma kan ze echt kapotmaken. Heb een keer op de goeie ouwe LSD-25 ermee gespeeld en ik moet zeggen dat dit programma de meeste weirde geluiden ever kan produceren. Echt gewoon 4 uur lang fun gehad en de speakers hadden het zwaar!!! Je gaat in een hok zitten, geeft dit programma een microfoon-ingang en het gaat gewoon een eigen leven leiden. Ik moet echt een keer goed nuchter naar dit programma kijken want op de D gaat het echt goed fout. Teveel parameters waarvan ik de betekenis niet ken.
 
uren freaken indeed,ik heb eens gepoogd al die schuifjes en knopjes onder de knie te krijgen,en mij enthousiast op een tutorial geabonneerd,ik werd 25 weken lang zwaar (weliswaar goed bedoeld)gespamd met tig truukjes en foefjes,anyway als je geinterresseerd bent zijn ze wel te mailen



grussgot



vin
 
Ah tof, mail maar door. Kan ik eens nuchter bekijken wat er nu echt allemaal mee mogelijk is.

Greetz,
Olaf
 
zeker wel een vet programma, crusher-x.
ik heb meerdere keren de demo's uitgeprobeerd. die joystick implementatie is echt subliem.
ik zou 'm wel willen testen, maar ik ben geen 2.x gebruiker =(

geniale geluiden, maar toch een beetje te veel in zichzelf gekeerd voor mijn smaak.
of draait ie inmiddels al als VSTi?
 
Back
Top