HaVaL Watching You

HaVaL

1 2 3 4
Lid sinds
16 oktober 2007
Berichten
218
Locatie
Olhoof
Ik doe dit jaar ook weer mee.
 

Attachments

  • watching you.mp3
    4,4 MB · Bekeken: 151
Toch maar eens op zoek naar een zangeres bij voorkeur. Vind mijn eigen stemgeluid ook niet je van het. De snare komt van de mfb 502. Veel te lang zitten klooien met instrumenten plug-ins.
Voor effecten en compressie enz,zijn plug-ins lang niet gek, maar daar houd het mee op.
Thanx voor de reactie
 
Het is in elk geval iets heel anders dan Science Town :). Ik vind hem geinig, maar het probleem met dit soort tracks is dat ze nogal smaakgebonden zijn... Je stem mag er zijn, maar bovenal vind ik het dapper dat je je eigen tracks inzingt. Het ontbeert mij aan lef daarvoor :o:.
 
Je stem mag er zijn, maar bovenal vind ik het dapper dat je je eigen tracks inzingt. Het ontbeert mij aan lef daarvoor :o:.

Bij mij ook verschrikkelijk.(gelukkig heb ik een vocoder..)

Dus Sience Town was ook van jou... Die heeft nog een hele tijd op mijn mp3 speler gestaan. Daar had ik ook last van de intonatie van de zang.
Skipte hem toch niet vaak...
 
Toch raar dat mijn track zo weinig wordt bekeken. Zo wordt het natuurlijk nooit wat.
Andere tracks worden veel vaker bekeken. Zal wel te maken hebben dat mensen elkaar kennen.
Ook mis ik de algemene thread waar je commentaar op kwijt kon.
Vond ik vaak hilarisch. Zeker die belg die overal commentaar op had een paar jaar geleden.
Was best wel grappig. Iedereen is nu wat lievig voor elkaar.
Dit leest natuurlijk ook weer geen hond:)
 
Nou dan maar even speciaal voor jou geluisterd :D

(wil eigenlijk alle nummers luisteren, alleen tijd en eerlijkiseerlijk zin ontbreekt nog wel is)

Lastig is dat de meeste muziek hier niet echt mijn ding is zegmaar dus dat het lastig commentaar geven is op de track. Dit soort muziek is voor mij niet echt weggelecht.

Dus even een paar losse dingen, je stem is lekker, alleen ligt zoals al eerder gemeld niet echt lekker in de mix. Pas ook op voor valse noten...

Verder echt niet slecht gezongen hoor.

Verder klinkt het me allemaal wat te lief ofzo. Mag soms wel wat meer ballen hebben, maja zoals ik al zei ben ik niet echt van dit soort muziek :D

Succes!

:mega:
 
Ik vind de timing nogal horten en stoten, opzettelijk te los zeg maar. Net een auto met een gare koppeling.
 
Nou dan maar even speciaal voor jou geluisterd :D

(wil eigenlijk alle nummers luisteren, alleen tijd en eerlijkiseerlijk zin ontbreekt nog wel is)

Lastig is dat de meeste muziek hier niet echt mijn ding is zegmaar dus dat het lastig commentaar geven is op de track. Dit soort muziek is voor mij niet echt weggelecht.

Dus even een paar losse dingen, je stem is lekker, alleen ligt zoals al eerder gemeld niet echt lekker in de mix. Pas ook op voor valse noten...

Verder echt niet slecht gezongen hoor.

Verder klinkt het me allemaal wat te lief ofzo. Mag soms wel wat meer ballen hebben, maja zoals ik al zei ben ik niet echt van dit soort muziek :D

Succes!

:mega:

Het valt niet mee om alles te luisteren inderdaad. Kost heel wat tijd. Het zou misschien helpen als deelnemers verplicht zijn om iedereen te beoordelen door bv een cijfer geven.
Wordt je als deelnemer in ieder geval gedwongen om alles te beluisteren. Goeie comment overigens.
 
Goed idee voor een song, maar het klinkt nog wel als een demo. Denk dat je wat sterkere geluiden mnoet hebben hier en daar. Zang is best OK. Met een beetje bijschaven is hier iets heel moois van te maken denk ik :)
 
Op zich een prima track, alleen vind ik de zang, hoewel gedurfd, niet altijd even zuiver qua intonatie en timing. Verder prima tekst die goed past bij de sfeer van het geheel.
 
Ook even geluisterd. Ik vindt het niet echt iets voor een synthforum. Maar daar wordt wel vaker van afgeweken.
Nu zijn er ook geen regels gesteld, maar toch. Het is wel wat soft, een beetje nietszeggend, mat.
Ik zie dat je muziekleraar bent, ik zou dan toch wat meer verwachten. Ik vraag me af of het wel iets is voor dit forum.
Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel met tekst, liever alleen synth gerelateerde muziek of hooguit gesampelde stemmen.
Laat je er niet door weerhouden om toch weer mee te doen, doe ik tenslotte ook. Het is alleen niet iets voor mij.:)
 
Ook even geluisterd. Ik vindt het niet echt iets voor een synthforum. Maar daar wordt wel vaker van afgeweken.
Nu zijn er ook geen regels gesteld, maar toch. Het is wel wat soft, een beetje nietszeggend, mat.
Ik zie dat je muziekleraar bent, ik zou dan toch wat meer verwachten. Ik vraag me af of het wel iets is voor dit forum.
Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel met tekst, liever alleen synth gerelateerde muziek of hooguit gesampelde stemmen.
Laat je er niet door weerhouden om toch weer mee te doen, doe ik tenslotte ook. Het is alleen niet iets voor mij.:)

Behalve basgitaar en zang is het juno 106 en mfb 503. Da's toch redelijk wat synth volgens mij. Grappig dat er zoveel weerzin is tegen zang en teksten. Ik ben nou eenmaal een liedjesman. Couplet, refrein enz. en niet langer dan 3 a 4 minuten.
 
Back
Top