Van gerucht hopelijk naar waarheid: Korg Mini MS20

Dit is geweldig voor diegene die de oldtimer niet kunnen betalen of tegen de onderhoudkosten aankijken.

De minitoetsen is wel jammer, voor mij een grote NONO Never.
 
Zou goed nieuws zijn inderdaad, al heb ik geen idee of dit nu serieus is of niet. Leuke ontwikkeling als een grote speler weer "echte" analoge synths gaat maken voor een aantrekkelijke prijs. Hoe dan ook hebben we wat nieuw analoog betreft de laatste tijd toch al niet te klagen.

Die onderhoudskosten van de MS-20 vallen overigens wel mee hoor, deze zijn echt rock solid. Waren alle vintage bakken maar zo goed gemaakt!
 
geweldig, wordt de ms20 nog meer waard.
( de controller is oke, maar alleen de keyboardtoetsjes niet echt professioneel )
 
Ik denk dat het nep is, net als de King Korg analoge synth. Er zal eerder een nieuwe Monotribe/Electribe gelanceerd worden en wellicht de Kaossilator Pro 2, Kaoss Pad 4 en een nieuwe minirecorder zoals de Korg SR1 (Sound on Sound). Of misschien krijgen we wel een verassing in de vorm van een analoge drum machine.
 
Als je er uiteindelijk 1 grote robot van kan bouwen ben ik wel geïnteresseerd..........
 
Via Facebook kwam ik op dit bericht: http://www.synthtopia.com/content/2012/12/25/the-korg-mini-ms-20-monophonic-synthesizer-namm-rumor/

Wat zou dit gaaf zijn als dit daadwerkelijk waarheid wordt! De collectie "nieuw verkrijgbare analoge synths" wordt steeds groter.

Ben benieuwd of er dan ook een Mini Polysix komt en wat Roland/Yamaha in antwoord hierop gaan doen?

Wat denken/vinden jullie?

ff serieus
nou vonk de ms20 noooit de beste analog monster synth had altyd voor liefde voor cem dingetjes waarom [strakheidkweeniet
de ms20 in new jase

net as die ..minitronzzzzzzzz
 
Zou goed nieuws zijn inderdaad, al heb ik geen idee of dit nu serieus is of niet. Leuke ontwikkeling als een grote speler weer "echte" analoge synths gaat maken voor een aantrekkelijke prijs. Hoe dan ook hebben we wat nieuw analoog betreft de laatste tijd toch al niet te klagen.

Die onderhoudskosten van de MS-20 vallen overigens wel mee hoor, deze zijn echt rock solid. Waren alle vintage bakken maar zo goed gemaakt!

das waar staat hier al hel lang en nog geen kraken de potties dat kankl over de pro one nie zeggen .. en over mn cs30 gr ooknie
:okdan:
 
ah, Korg gaat direct naar een mini MS ipv eerst nog ff door te melken met bijv een triotron, ultratron & miditron :D

moet zeggen korg heeft mooie inhaal slag gemaakt tov roland met die newe gear ..denk datveel jonge new muziekantjes die new kleine dingetjes highy kunne apprecieeren[jzs wata wonder ] spelde t goed;-]

dus die lijn van tronnetjes , allemaal met hun eigen karakter..= bets leuk
:okdan:
t portable idea tr stylio terug brengen .......is roland niet gelukt
met hun sh101 en jp 8 re issues
 
47002590000-3.jpg
 
Schaf er dan zeker eentje aan, ligt er natuurlijk aan hoeveel hij gaat kosten. Maar is natuurlijk veel leuker als de kleine Monotrontjes.:okdan:
 
jummie, als ie binnen het butget valt zou ik zeker zoon mini ms20 nemen de msen zijn echt de beste industriele bakken daar kunnen weinig duurdere tegenop smerige sound rules

van m'n cv gemodde monotronnies heb ik ook al een hoop plezier gehad
 
Schaf er dan zeker eentje aan, ligt er natuurlijk aan hoeveel hij gaat kosten. Maar is natuurlijk veel leuker als de kleine Monotrontjes.:okdan:

zuinigheid is ook een kunst.
 
Allebei interessant, maar de "king korg" is wel heel lelijk! Lijkt wel een Roland Rompler van 1998. Toch cool van Korg om weer echte analoge synths te gaan maken als het echt blijkt te zijn!!
 
De Namm duurt nog 28 dagen, pittig vervelend. Maar ben benieuwd, als die onder de €500,- blijft heb ik nog wel een mooi plaatsje voor hem over!
 
Back
Top