Van gerucht hopelijk naar waarheid: Korg Mini MS20

ik hoop het niet !!!!!!!!

ik hoop dat straks die ruis straks niet al te ingewiikeld weg te modden is..andere op-amp of zoiets...
 
op zich maakt't voor mij niet zoveel uit, want de muziek die'k maak is juist precies het geluid waar de ms 20 goed in is hard, smerig, rauw en vervormd, power electronics dus
de ruis valt echt niet meer op tussen de zwaar vervormde beats en scheurende synth noises
 
op zich maakt't voor mij niet zoveel uit, want de muziek die'k maak is juist precies het geluid waar de ms 20 goed in is hard, smerig, rauw en vervormd, power electronics dus
de ruis valt echt niet meer op tussen de zwaar vervormde beats en scheurende synth noises

Als jij 10 sources mixt met ieder -60 db ruis wordt het wel erg noise idd ja...:P
 
mis ik toch alweer de verwijder functie, sorry
 
Ik zeg noisegate, heb je toch wel nodig als je m als signaalprocessor gaat inzetten :D
Tis mij inmiddels al duidelijk dat het geen gereincarneerde legacy controller met een monotron printje erin is. Klinkt scheurend goed :duivels: en :verkoght: De prijs valt uiteindelijk ook wel mee alleen ff geduld hebben met bestellen.... wederom....:gaap::z:engel::bekdicht:
 
Back
Top