The secrets of subtractive synthesis "The 4 Element Synth"

Getver ik kan die elleboog niet uit mijn hoofd krijgen aan 't begin vh filmpje. Tijd voor een zalfje, Rob.
 
Goh, dat is snel. Ik geloof de eerste keer dat ik over deze DVD hoorde moet zo'n 10 jaar geleden zijn. Om eerlijk te zijn ben ik ondertussen wel de interesse verloren. Filmpje belooft igg niet veel goeds.
 
Lijkt mij heel interessant alhoewel het qua voorstukjes niet ergens "pro" lijkt te gaan worden. In mijn geval niet zo'n probleem want wat synths betreft begin ik ze eindelijk te snappen :D Boek staat op mijn verlanglijstje.

Alleen dat Engels.. een paar extra lesjes Engelse uitspraak lijkt me geen overbodige luxe.
 
het was toch al lang te voorspellen dat het niet pro ging gaan. Dat had ik bij de eerste trailer al door.

Wat is een filter, jeeeeee. :Z
 
Het was even wachten, maar het resultaat heeft mijn interesse gewekt.
Is er niet ergens iets van de inhoud van het boek te zien..inhoudsopgave...pagina?
 
Alleen dat Engels.. een paar extra lesjes Engelse uitspraak lijkt me geen overbodige luxe.

Van de week een mac pro video gezien, en ik heb het er toch ook moeilk mee met deze...
't was beter geweest dat ie in dialoog was met iemand anders, dan nu in de camera te praten...

Alé, ik zou't ook ni kunnen zo...
 
Heel mooi dat het boek en de dvd's nu verkrijgbaar zijn. Mijns inzien is ieder onderwijzend product rond dit onderwerp van toegevoegde waarde. Is het te simpel voor je.. prima, koop het dan niet. Je bent het niet verplicht ofzo. Vind het een beetje onnozel om nu al het boek en de dvd's af te kraken.
 
Ik hoop dat het een reeks wordt en we misschien ook andere vormen van synthesis gaan zien.

Zou Rob geen groupbuy aanvaarden met 50% korting met de kerstperiode voor synthforum members?
 
Zou Rob geen groupbuy aanvaarden met 50% korting met de kerstperiode voor synthforum members?

Ik stem voor :D En inderdaad weer snel afkrakende kritiek maar dat zijn we ondertussen al gewoon.. Juist de opmerkingen over zijn engelse uitspraak zijn wel terecht. :P
Ziet er overigens wel heel interessant voor algemene kennis te herhalen en eventueel nog wat te verdiepen. :)
Dus +1 en op mijn lijstje voor de kerstman.
 
Back
Top