10th Anniversary Minimoog Voyager

Love it or hate it... (wel een ruim budget vereist !)

De 10th anniversary MInimoog Voyager is behoorlijk luxueus uitgevoerd en is dan ook "wel wat" duurder dan een normaal exemplaar.

Het begint al bij het chassis. Dit chassis is gedipt in een 24-karaats gouden bad, wat een bijzonder stijlvol effect geeft. Daarnaast is de houten behuizing voorzien van klassiek, zwart en glossy pianolak, wat de gouden afwerking perfect accentueert.

Speciale Abalone-parelmoer (Japanese Awabi) afwerking is geselecteerd om deze synth nog meer op te fleuren en te versieren. De achterzijde van deze Minimoog Voyager is voorzien van een oplichtend Moog logo, voorzien van een indigo kleur die erg mystiek, donker en vooral mooi oogt.
Zelfs aan de kleinste details is gedacht. De rotary encoders (potmeters) bevatten doorzichtige kapjes, schakelaars zijn in het zwart uitgevoerd en zelfs de schroefjes zijn volledig verguld

Cosmetische beauty... je moet ervan houden... blijft een :luv: MOOG

http://www.moogmusic.com/10thanniversary

 
Laatst gewijzigd:
Deze zal het wel goed doen bij HipHop producers ;)

Ik krijg nu al een hard verzakking als ik een krasje maak op een synth, hier zal het wel helemaal erg zijn...haha
 
is deze uitvoering wel holethru gesoldeerd ?
lijkt me gezien het geld wel handiger bij eventuele toekomstige reparaties, of is hij alleen voor het oog..
 
Wat een patserbak zeg... Ik vindt hem zegmaar ECHT NIET MOOI!!!

:okdan:


Ik vind het wel jammer dat Moog deze kant op gaat. De Voyager helemaal uitmelken zoals Roland dat ook altijd doet. Ipv eens een Moog Modular te maken waar iedereen op zit te wachten gaan ze alles een wit jasje geven of de Voyager lekker pimpen met een laagje goud.
 
:okdan:


Ik vind het wel jammer dat Moog deze kant op gaat. De Voyager helemaal uitmelken zoals Roland dat ook altijd doet. Ipv eens een Moog Modular te maken waar iedereen op zit te wachten gaan ze alles een wit jasje geven of de Voyager lekker pimpen met een laagje goud.


Ja helemaal mee eens, de old school en de XL snap ik wel, maar al die verschillende versies.

Maak idd wat lekkere modules, of een poly bak. Poly moet volgens mij makkelijk te doen zijn. prop 6 phatty's in 1 behuizing... Modulair moet ook zo geen probleem zijn, en de markt is daar denk zeker wel voor:okdan:
 
ik vind hem afgrijselijk...

en dan ook nog uitgevoerd met el cheapo push on knoppen....

hij zou, met het vergulden hooguit 200,- duurder moeten zijn dan een gewone....

:mega:
 
Jammer dat de mensen achter Moog zich ophouden met zulke patser dingen.
Ook de witte uitvoeringen van de Moogerfoogers... een beetje meedoen met die hele alles-moet-wit-zijn-trend, beetje jammer!
 
och doe me er maar 2 !
 
volgens mij ben ik geregistreerd voyager owner, ik wil m wel winnen, kopen is een andere zaak.
 
Back
Top