10th Anniversary Minimoog Voyager

Love it or hate it... (wel een ruim budget vereist !)

De 10th anniversary MInimoog Voyager is behoorlijk luxueus uitgevoerd en is dan ook "wel wat" duurder dan een normaal exemplaar.

Het begint al bij het chassis. Dit chassis is gedipt in een 24-karaats gouden bad, wat een bijzonder stijlvol effect geeft. Daarnaast is de houten behuizing voorzien van klassiek, zwart en glossy pianolak, wat de gouden afwerking perfect accentueert.

Speciale Abalone-parelmoer (Japanese Awabi) afwerking is geselecteerd om deze synth nog meer op te fleuren en te versieren. De achterzijde van deze Minimoog Voyager is voorzien van een oplichtend Moog logo, voorzien van een indigo kleur die erg mystiek, donker en vooral mooi oogt.
Zelfs aan de kleinste details is gedacht. De rotary encoders (potmeters) bevatten doorzichtige kapjes, schakelaars zijn in het zwart uitgevoerd en zelfs de schroefjes zijn volledig verguld

Cosmetische beauty... je moet ervan houden... blijft een :luv: MOOG

http://www.moogmusic.com/10thanniversary

 
Laatst gewijzigd:
Er waren er drie beschikbaar voor benelux bij amptec. Allemaal snel weg hoor....
Ben moog fan maar dit is er over.
Koop dan een voyager en laat hem chomeren bij die gasten in engeland.
Customsynth ofzo veeeel dikker en stukke goedkoper.
Synth als hardware blijft toch dezelfde.....
 
:P

C3PO-Robot.jpg
 
waar hebben we het ook alweer over ?
moog-music-gold-minimoog-6.jpg

moog-music-gold-minimoog-3.jpg


een beetje hoeretig is hij wel, maar wel kicken..


en och als we toch bezig zijn:
miframe-ipad-stand-1.jpg

golden-dreams-iphone5-collection.jpg

gold-plated-gun-1.jpg

lekker patserig:koffie:
 
Jammer, inkomen is schijnbaar omgekeerd evenredig aan goede smaak.
 
superkitch
obseen
pervers
zo'n instrument bespeel je alleen gekleed in strak leer ( vermoed ik )
 
Wel relaxed dat ik mijn Liberace-outfit kan zien in de weerspiegeling. Maar ik zou moeite hebben om van mezelf af te blijven dan vrees ik.
 
Vinnum wel vet eerlijk gezegd. Helemaal van deze tijd met 't blingbling van je dingding.. vind 't sjiek, maar zou 't nooit kopen.
 
Back
Top