new ( DM like) track !

Hi Pablo,

ik twijfelde nog of ik je (vocale) hulp nodig had maar de melodieen waren al zo dominant dat ik geen leuke zang partij kon verzinnen. Toen heb ik maar stiekem David zijn stem gebruikt.
 
Klinkt zeer goed, maar ik vind persoonlijk de geluiden wat te braaf om DM achtig te zijn, tenzij je de early years DM bedoelt, de latere songs zijn veel donkerder. Ik mis ook de meeslepende, bijna hypnotiserende ritmische structuur van de meeste DM songs.
Maar het is zeker goed gemaakt!
 
Hi Pablo,

ik twijfelde nog of ik je (vocale) hulp nodig had maar de melodieen waren al zo dominant dat ik geen leuke zang partij kon verzinnen. Toen heb ik maar stiekem David zijn stem gebruikt.

Leuk dat je dat dacht! Persoonlijk zou ik de gesproken tekst uithalen, de instrumenten spreken vanzelf gezien je manier van spelen met de synths. Maar aan de andere kant dat geeft het nummer een alternatieve karakter.
 
ik vond die gesproken dave dingen wel geinig er bij passen maar ik zat idd ook direct aan de donkerbruine zonnebrillen stem met hoed te denken :D

Ja dat had ik ook lol, maar als ik het nummer beluister kan ik moeilijk een melodie in mijn hoofd verzinnen.

@ happy-elf, het enige punt zou misschien de beats en snare van de tweede en derder sectie, deze kunnen namelijk iets meer aanwezigheid tonen, maar het kan ook aan de soundcloudt liggen (geluidscompressie).
 
Ik vind de mix bij deze iets beter. Maar de video niet helemaal: de stukken waar je verschijnt zijn erg leuk maar daarna met de "auto's" komt mij iets te goedkoop uit. Jammer want ik vond de effecten van de andere stukken best interessant.

Wederom erg knappe productie!
 
Vind er zeker goede elementen inzitten. Maar je strings vind ik dan bijvoorbeeld weer iets te 'mechanisch' aandoen.
Heb de versie met stem niet gehoord, en ik vind vocals ontbreken.
Mix zit voor het overgrote deel al snor al ben ik ook niet super enthousiast over de sound van de strings.Die moeten donkerder en met meer drama.
Wat ik nu hoor zit deels al goed, maar er is nog flink wat werk aan. Bijvoorbeeld het binden tussen de verschillende stukken (bv overgang rond 0:44) kan veel vloeiender. Video overwegend mooi, maar zitten ook stukken bij die beter kunnen.
 
Back
Top