• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Focusrite octopre mk2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Xclusive1983

Stamgast
Lid sinds
13 januari 2011
Berichten
268
Ik wil graag naar een andere setup, vandaar aangeboden het volgende:

Virus TI Snow:

Optische en technische staat perfect, ongeveer 5 jaar oud. met originele verpakking, voeding, usb. Ik heb hem zelf nieuw gekocht voor €1049,-. Mijn vraagprijs: €700,-


Focusrite Pro 40 audio interface:

Optische en technische staat perfect, ongeveer 2 jaar oud. met originele verpakking, voeding, firewirekabel. Ik heb hem zelf nieuw gekocht voor €485,-. Mijn vraagprijs: €350,-

Focusrite Octopre MKII 8ch mic pre met adat:


Optische en technische staat perfect, ongeveer 1,5 jaar oud. met originele verpakking, voeding. Ik heb hem zelf nieuw gekocht voor €439,-. Mijn vraagprijs: €300,-

Focusrite Liquid Mix 32 dsp:


Optische en technische staat perfect, met originele verpakking, voeding, firewire kabel. Ik heb hem zelf tweedehands gekocht. Mijn vraagprijs: €200,-

Soundcraft Spirit live 4/2/32:

Deze mengtafel heb ik zelf tweedehands gekocht. Ik heb hem zelf eigenlijk nooit volledig gebruikt. Er missen een paar knopjes en de optische staat is niet optimaal, de tafel is duidelijk gebruikt. Er zijn kanalen die wat kraken maar er zijn er ook voldoende die dat niet doen. Voor de rest werkt de tafel prima. Gezien de technische en optische staat mag de tafel wat mij betreft voor €75,- weg. Originele voeding zit er bij.

TC powercore MK1:

Deze heb ik zelf tweedehands gekocht en twee jaar met plezier gebruikt en ligt sinds mijn nieuwe pc (64bit) 1,5 jaar hier in de kast. Vraagprijs: €50,-

Alles is/wordt gebruikt in een rookvrije studio. Kan gezien, getest en beluisterd worden in mijn studio in Tholen (zeeland).

Alle prijzen zijn vraagprijzen, een bod mag altijd natuurlijk. Voor meer info of extra foto's stuur een pm of mail.
 

Attachments

  • IMG_2922.jpg
    IMG_2922.jpg
    47,5 KB · Bekeken: 81
  • IMG_2923.jpg
    IMG_2923.jpg
    86,1 KB · Bekeken: 60
  • IMG_2924.jpg
    IMG_2924.jpg
    47,2 KB · Bekeken: 56
  • IMG_2925.jpg
    IMG_2925.jpg
    59,8 KB · Bekeken: 55
  • IMG_2927.jpg
    IMG_2927.jpg
    40,2 KB · Bekeken: 63
Last edited by a moderator:
Wat aanpassingen:


Ik wil graag naar een andere setup, vandaar aangeboden het volgende:

Virus TI Snow:

Optische en technische staat perfect, ongeveer 5 jaar oud. met originele verpakking, voeding, usb. Ik heb hem zelf nieuw gekocht voor €1049,-. Mijn vraagprijs: €700,-


Focusrite Pro 40 audio interface: Gereserveerd



Focusrite Octopre MKII 8ch mic pre met adat:


Optische en technische staat perfect, ongeveer 1,5 jaar oud. met originele verpakking, voeding. Ik heb hem zelf nieuw gekocht voor €439,-. Mijn vraagprijs: €250,-

Focusrite Liquid Mix 32 dsp:


Optische en technische staat perfect, met originele verpakking, voeding, firewire kabel. Ik heb hem zelf tweedehands gekocht. Mijn vraagprijs: 150,-

Soundcraft Spirit live 4/2/32:
Gereserveerd


TC powercore MK1:

Deze heb ik zelf tweedehands gekocht en twee jaar met plezier gebruikt en ligt sinds mijn nieuwe pc (64bit) 1,5 jaar hier in de kast. Vraagprijs: €50,-

Alles is/wordt gebruikt in een rookvrije studio. Kan gezien, getest en beluisterd worden in mijn studio in Tholen (zeeland).

Alle prijzen zijn vraagprijzen, een bod mag altijd natuurlijk. Voor meer info of extra foto's stuur een pm of mail.
 
inmiddels alles verkocht op de octopre na. Koper heeft het helaas af laten weten. Nu beschikbaar voor €200,- of ruilen tegen een apogee duet of apogee one.

mod. graag titel aanpassen naar: Focusrite octopre mk2
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top