• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Roland MC-707 Groovebox

Prijs
500 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Droomsfeer

https://droomsfeer.nl
Lid sinds
7 september 2021
Berichten
369
Locatie
Limburg
Het doel is om met het geld van deze MC-707 een nieuwe MC-101 te kopen, die als veredeld presetdoosje zal gaan functioneren naast een iPad Pro. De ruimte in huis is iets te beperkt voor mijn toekomstige plannen qua studio setup.

Deze MC-707 is alleen binnenshuis gebruikt (rookvrij), in mijn eigen Droomsfeer studiootje. Leeftijd is ongeveer drie jaar. Hier en daar zitten wat lichte krasjes op de knopjes en op het display. Echter functioneert het geheel perfect. Halverwege vorig jaar is deze MC-707 ook volledig stofvrij gemaakt van binnen en buiten, en mooi schoongemaakt van buiten. Voor de rest zijn alle aansluitingen in orde en het geluid kraakvrij. Het enige storende wat ik kan benoemen, is dat de plastic bodemplaat niet 100% recht is en daardoor een paar millimeter speling heeft op een rechte ondergrond. Dit is opgelost door een klein rubber voetje te plaatsen op een hoekje van de bodemplaat. Daardoor staat hij 100% recht en stabiel en wiebelt niets.

Originele verpakking zit erbij. Verzenden uitsluitend per PostNL.

Mag weg voor de schappelijke prijs van 500 euro. Foto’s zal ik vanavond even maken en zullen nog worden gedeeld.
 
Back
Top