Miss you ft Emily Richards

idd, Klinkt Goed,
Klinkt opvallend helder,, Zeker niet te schel voor pieptonen achteraf,, Congrats !!
 
bedankt !:W

En komt daar bij dat je opmerkingen helemaal juist zijn. Over het arrangement heb je gelijk en heb er over gedacht om dat te doen. Maar het is nu zo geworden. Misschien een remixje...

Er zit idd net iets minder sub in, bewust gekozen maar het toevoegen is idd zeker een optie !
Nagels op de kop man en erg nuttige info !

Ben benieuwd naar de remix, of zal ik eentje maken :-)?
 
mischien een lichtelijk house flute zouy hem goed doen

Mmm, bedankt voor het advies maar geen idee wat je daar mee bedoeld...:-)

wow wat een mooie track en mooie productie! goed gedaan sKeLeTvM! :okdan::okdan:

Enige tip zou zijn om wat meer aandacht aan het laag te geven.

Dank voor de waardering.
Ik heb de opmerking over het laag intussen een aantal keer gekregen, ook buiten SF.
Dat ga ik dus bekijken. Thanks 4 da feedback !

idd, Klinkt Goed,
Klinkt opvallend helder,, Zeker niet te schel voor pieptonen achteraf,, Congrats !!

Ook bedankt. :)

Ben benieuwd naar de remix, of zal ik eentje maken :-)?

Ja, kan zeker voor mij. Ik stuur je een PM. Alvast bedankt.
 
Laatst gewijzigd:
Ik vind dat er te veel lucht mee komt als ze zingt waardoor de boodschap niet altijd helemaal goed overkomt. Ook is een autotune hier en daar geen overbodige luxe. Ik vind het idee wel erg cool!

Heb alleen nog maar geluisterd op crappy in-ears op 't werk, maar sluit me hier alvast volledig bij aan. De zangeres heeft een heerlijke stem, maar 't is niet altijd op de juiste pitch. Zou dit een akoestische jazz track zijn bijvoorbeeld dan zou ik zeggen.. laat die stem met rust, het geeft juist emotie aan een track en het is een verademing om een track te horen waar ze eindelijk geen pitch correctie hebben toegepast.

Maar dan... dit is geen jazz maar een dance trackje.. en daar is 't, mijn inziens, toch wel belangrijk dat de vocals spot on zijn. Dus ja.. handmatig door Melodyne halen (zoveel beter dan autotune op autopilot) zou zeker een toegevoegde waarde zijn.

Over de mix kan ik nog niks zeggen want mijn €10,= in-ears op 't werk zijn niet wat je noemt in staat om mij te vertellen of het wel of niet goed gemixed is. :D

Lekkere track, dat sowieso! :okdan:
 
Maar dan... dit is geen jazz maar een dance trackje.. en daar is 't, mijn inziens, toch wel belangrijk dat de vocals spot on zijn. Dus ja.. handmatig door Melodyne halen (zoveel beter dan autotune op autopilot) zou zeker een toegevoegde waarde zijn.

Lekkere track, dat sowieso! :okdan:

Dank voor je waardering en advies.

Veel luisteraars komen tot soortgelijke conclusies en dat is een goede zaak. Weet nu perfect wat ik moet gaan doen. Thanks.
 
Erg mooi dit... Zang is idd een heel klein beetje onzuiver hier en daar.. maar ach.. de klank van de stem maakt echt heel veel goed :)
Ik vind juist het detail in het hoog (lucht) erg mooi klinken btw.. zo heeft ieder weer zijn eigen mening over hoe een stem moet klinken :)
Vraag me af of je er goed aan doet om hier een autotune op te zetten.. gaat het leven er meteen uit volgens mij. Misschien sommige zinnetjes nog een keertje over?? ;)

Qua melodieën, harmonieën en opbouw zit het echt erg lekker in elkaar.. luistert erg lekker weg :okdan:
 
Erg mooi dit... Zang is idd een heel klein beetje onzuiver hier en daar.. maar ach.. de klank van de stem maakt echt heel veel goed :)
Qua melodieën, harmonieën en opbouw zit het echt erg lekker in elkaar.. luistert erg lekker weg :okdan:

Thanks !:okdan:

Ik ben ook blij met de opmerkingen. Ik moet de track verder uitwerken.
> Meer bass
> AutoTune voice
> Extra Melodie

Geen makkelijke opgave, want het moet kloppen...
 
Back
Top