Wel of geen toeters??

Wel of geen toeters??

  • Ja

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee

    Stemmen: 4 100,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4
Lid sinds
22 Maart 2008
Berichten
10.012
Locatie
-
Was vorige week met iets begonnen.. soort remake van een ouwe disco track maar dan met een totaal ander arrangement.
't idee was spontaan ontstaan toen ik met de TAL-U-NO-LX plug-in aan het jammen was. Dit is het draadje waar ik em had gepost.

Nu was ik afgelopen week bezig geweest om er wat extra blazers in te stoppen... (hou erg van dat soort funk/soul-achtige blazers werk) en nu vrees ik, omdat ik zelf helemaal waus van dat soort dingen ben, het misschien too much is geworden.
Had al een reactie dat ie zonder beter is. Wellicht wil ik het er zelf te graag in proppen maar is zonder gewoon beter omdat het niets toevoegd.. gevalletje 'less is more' misschien?? ;)

De versie die de titel "Saxy version" draagt heb ik dus extra toeters in gestopt :D Ben dus benieuwd naar jullie mening. :)

Saxy version
http://soundcloud.com/macgyvergear/you-dropped-a-bom-on-me

Less saxy version
http://soundcloud.com/macgyvergear/you-dropped-the-bomb-on-me
 
Wat is dit een ontzettend lekkere track! Ik vind de less saxy versie iets lekkerder, wat meer synthi en daar hou ik wel van!
 
Thanx voor jullie comments en tijd :)

@ Dubluv: d'r zitten een paar stukken in die ook samen met de synthstabs nogal druk zijn en het solo stuk rond 2:00 is wat te vol nu misschien.. daar zou ik nog wel wat aan kunnen editen.. :)

Sommige toevoegingen zijn niet altijd van toegevoegde waarde, dat is misschien wel jammer van het werk maar daar leren we dan weer van :)
Vaak ben je zoveel edits ook nogeens te verdoofd om het na heel veel luisteren nog objectief te beoordelen.. iig fijn om het vanuit een andere invalshoek te zien.

Ik ben benieuwd naar nog meer meningen.. en natuurlijk stemmen :walker:
 
Wel, je weet mijn mening via sc; je stem draagt het nummer dus geen toeters nodig, en zo klinkt het nummer iets ruimer.

De enige tip die ik zou geven is dat je ooit durft om een 5 minute + track te posten, werk met breaks en adlibs. Ga eens weg uit je comfort zone want je kunt het alvast wel.
 
Thanks Pablo.. Ga sowieso binnenkort nog een track afmaken die 3 coupletten heeft dus dat wordt heel lastig om dan binnen de 3 á 4 minuten te blijven...
Kan deze track ook nog langer maken want officieel hoort daar ook nog een couplet in en een variatie chorus.. maar vind het zelf vaak te langdradig worden dan.. maar ook dat ook gewoon eens proberen natuurlijk :)

Het is me iig wel duidelijk dat de sax-partijen niet erg in dit arrangement passen of iig te druk zijn..
 
Back
Top