TAL-U-NO-LX jam (you dropped a bomb on me)

Lid sinds
22 Maart 2008
Berichten
10.012
Locatie
-
Heb te lang niks gemaakt.. maar gisteren weer eens ouderwerts gejammed met de Tal Uno.
9 instances in totaal met wat subtiele fx plus nog wat samples (drums, guitar en sax).

Kwam vadaag op het idee om de zang van "You dropped a bomb on me" van The Gapband erin te verwerken, en 't is zowaar een complete track geworden.. :dj:

!!Warning!! Als je niet van Disco houdt.. niet luisteren :P

http://soundcloud.com/macgyvergear/you-dropped-a-bom-on-me
 
klinkt eingenlijk wel aardig, op een rabbige mix na dan...

even een vraagje, wat is Tai Uno, en wat is the gapband?

zow, en dan nu een meukijverbier

:mega:
 
Hij is inderdaad weer heel erg lekker! Ik krijg er goeie zin van, zoals eigenlijk altijd bij jouw tracks. Ik vind het wel redelijk kut dat je zo duidelijk refereert aan de 80's. Niet om de muziek, maar om de realisatie dat het alweer zo lang geleden is... We worden oud ;).

Wat Baars ook zegt, ga je nog iets doen met de mix of is ie klaar zo? Blijf het geweldig vinden dat je dit in een dag in elkaar draait. Ik wil ook zo'n DNA.

De track had er van mij wel uitgemogen met een uitroepteken. Dus nog 1 keer de volle beat erin. Maar heerlijk nummer weer MacGyver! :okdan:

EDIT: Blij dat je weer eens iets plaatst buiten de K-draad!
 
Ye-ha! Strak gespeld en gezongen, misschien is de mix inderdaad ietwat dof maar aan de andere kant lekker funky zo. Prince meets Vandross!
 
Ik vind hem super cool! Toffe bass, LFO stabs, en... 80s!!!! Ga zo door maat!
 
Thanx Guys!! :)

@ Dr.B. Denk dat er voor heel veel van ons toch wel de muzikale wortels gelegd zijn in de eighties, zie het zelf maar als een verrijking.. en ben blij dat ik deze tijd heb mogen meemaken ;) '
Maar eh idd.. klopt wat J.Baars zei.. zeker nu ik em weer terughoor.. had em ff snel afgemaakt maar de klankkwalitiet van de Plug-in lijdt daar denk ik niet onder .. klinkt zo heerlijk funky 80's .. maar waarschijnlijk ga ik em nog wel ff onder de loep nemen..

@ Virkas: Thanx.. en natuurlijk nog voor het in de aandacht brengen van de heerlijke plug..:okdan:
Heb em laatst eens een op een vergeleken met een echte en kwam eng dicht in de buurt.
En met deze plug kun je weer dingen die je op een hardware Juno niet kunt.. solo mode met verschillende triggering mode's en portamento.. mede daarom komt die bas er nu zo lekker uit :)

@ Pablo: Thanx.. al is die geluidskwaliteit op Soundcloud ook niet echt je van het.. het hoog klinkt een beetje rafelig ofzo.. maar idd misschien nog ff werken aan de eindmix.

@ Strorm: Thanx :) .. eighties rules :okdan:
 
Laatst gewijzigd:
Thanx Guys!! :)
@ Virkas: Thanx.. en natuurlijk nog voor het in de aandacht brengen van de heerlijke plug..:okdan:
Heb em laatst eens een op een vergeleken met een echte en kwam eng dicht in de buurt.
En met deze plug kun je weer dingen die je op een hardware Juno niet kunt.. solo mode met verschillende triggering mode's en portamento.. mede daarom komt die bas er nu zo lekker uit :)

No problem!
 
Tja tis nou niet echt mijn muziek zegmaar. Maar damn goed gemaakt man! En ben weer vrolijk :D

Hey thanx man :)

Ik heb nog niet veel kunnen editen aan de mix/arrangement want heb hier niet de projectfile (werk op 2 plaatsen aan mijn knutseltjes)... 8D
Wel heb ik gelukkig de MP3 kunnen downloaden hier en vanavond en gisteravond wat funky sax arrangementjes opgenomen.. die zijn nu aan de opname toegevoegd.. ook nog de totaalopname wat bij geEQed..
Ben benieuwd of het zo een beetje beter in balans is.. :) :mega:
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top