Ervaring met Studio Lobbes?

Prima, beetje rommelig af en toe, maar goeie prijzen en assortiment.
 
Lobbes is fuckie cool. Sympathiek zaken doen en superscherpe prijzen. Koop inmiddels enkele jaren mijn spullen hier en altijd goede service gehad.
 
Ik heb 3 weken geleden een set Focal SM9's besteld bij Studio Lobbes maar tot op heden zijn ze nog niet geleverd. Volgens studio lobbes heeft Focal een levering probleem maar de concurrent heeft ze wel op voorraad. Kan natuurlijk oude voorraad zijn.

Iemand toevallig een idee of Focal idd een levering probleem heeft?
 
Nou, wat een boerenbedrog zeg. De prijzen lijken scherp, maar als je wil afrekenen komt dan komt er meer dan 30 (DERTIG!) euro verzending bij voor een kleine dynamische mic (sennheiser e840) tot in België. De hoogste verzendkost ooit vanuit Nederland zat op 6-8euro...
 
Ik heb geen ervaring met Studio Lobbes en kan dus ook niks zeggen over "boerenbedrog" of top ervargingen.
Maar wat ik zelf wel eens meegemaakt hebt is dat ik graag een pakketje vanuit NL naar BE wilde verzenden en ineens ook 36,- euro moest afrekenen bij de toonbank van PostNL.
Ik gebruik inmiddels graag alternatieven zoals Kiala of UPS.
Ik post dit bericht slechts om een vergelijkbare ervaring (verbaasd over de enorme portokosten) te delen vanuit de andere kant.
Wat wellicht netjes geweest zou kunnen zijn, is van te voren informeren over de hoge verzendkosten.
Dat is blijkbaar niet gebeurd?
 
Waar ik me altijd wel een beetje over verbaas is waarom op die high end websites nooit de prijzen van de
echt leuke dingen wordt vermeld. Je moet altijd bellen/vragen. Ik denk dat dit te maken heeft met de concurrence
aftroeven oid.. Maar echt snappen doe ik het niet want het schrikt ook klanten af als je altijd maar moet bellen..
 
eenmaal besteld bij Lobbes en hoewel ze aan de telefoon vriendelijk zijn en snel hebben verstuurd, geven ze een rommelige indruk. Zeer slecht bereikbaar via de telefoon en de webshop wordt niet goed bijgehouden.