reel 2 reel loopen

geinig, aleen dat pakband zou ik niet doen.
dat geeft op een gegeven moment allemaal gore drab aan je koppen, bandgeleiders en aandrukrol.
gewoon even een rolletje echte splicing tape kopen.

:mega:
 
@ Exo, Wauw, dat is echt heel inspirerend !

Dat plakband dat zit van de achter kant he, dat opzich komt dat niet tegen de belangrijke delen volgens mij.
en @6 trak .. ik heb genoeg virtuele dingen gedaan.. ben het helemaal zat:P vind er niks inspirerends meer aan en mn sound vind ik ook vetter als ik alles met oude zooi doe!
 
Dat plakband dat zit van de achter kant he, dat opzich komt dat niet tegen de belangrijke delen volgens mij.

Dat is waar.
Maar: als het plakband wat langer op de tape zit kan het gebeuren dat de lijm door de tape vreet en zodoende toch nog op de koppen terecht komt.
Splice tape kan je nieuw kopen bij Sam Vreekamp in Utrecht.
Kost niet veel.
 
Deed ik vroeger om lange delays te verkrijgen. Tape loop om stoel en tafelpoten laten lopen.
Moet eerlijk zeggen dat tape delays wel een stuk fijner klinken dan alle plugin tape delays.
Maar het gemak he van die plugins.
 
@dubcreator, ik snap wel dat een vst makkelijker is.. kan denk ik ook mooier zijn. maar ik vind het proces zelf ook erg belangrijk. als ik makkelijk wil doen zet ik youtube of soundcloud aan en ga ik gewoon lekker luisteren .. grapje
 
Back
Top