broeierigezomeravondtrack...

JohnDoe33

Gedeactiveerd account
Lid sinds
8 februari 2010
Berichten
3.997
Op een broeierige zomeravond kwam de inspiratie ineens weer opborrelen....

http://soundcloud.com/scepticist/just-a-loop-33-under-1

Ik zou nog wel een uurtje of wat kunnen doorgaan met dit trackje in wording...

Maar voelt u 'm ook broeien?
Of niet... :S
 

Attachments

  • (2006-06-20)_190.jpg
    (2006-06-20)_190.jpg
    21,4 KB · Bekeken: 27
Vind em qua basis best lekker :okdan: vond het wel broeien.. ehm boeien :D

nog ff wat uitbouwen.. de drums kan iig wel variatie gebruiken nog :)
 
Het tweede deel vind ik wel tof. Die hele diepe sub op de eerste tel van de maat (in het tweede deel) is vet. Verder mogen de drums zeker wel wat uitgebreider/gevarieerder idd. Congaatje klinkt ook een beetje plastic. Synthtje van 1:05 en die plopperige staccato bas van 3:12 kunnen ook nog wel wat fx gebruiken, die klinken een beetje droog.
 
Ik vind hem wel broeiend!
Vooral het begin zou heel fijn onder een film of docu passen.
Ik zou alleen die piew piew bassdrum weg halen.
Kan best aan mij liggen maar het voelt daardoor een beetje aan alsof de metronoom nog aan staat,
terwijl de rest juist zo lekker zweeft.
 
http://soundcloud.com/scepticist/just-a-loop-33-under-2

Er zit ietsje meer variatie in de drums en percussie. Want dat was allemaal hetzelfde....
Ik ga er nog wel verder aan prutsen!

@tragmadat Het piew bassdrummetje op de tel ga ik nog over nadenken...
Ik dacht dat het daar wat opzwepender van werd... :-)
 
die starwars lasergun kick vinnik ook een tikkie te veel 'in jouw'n gezicht' en daarmede ook niet echt dat je zegt "nou nou nou die past goed bij de ambiente klanken' dingensen zeg maar :D maar verder zitten er best geinige elementals in... [teun eikelboom] ik wil er toch nog een 8 voor geven... [/teun eikelboom]
 
[teun eikelboom] ik wil er toch nog een 8 voor geven... [/teun eikelboom]


Klassewerk dus! Ben oprecht onder de indruk. Ik heb wel eens wat andere tracks of aanzetten daartoe van je beluisterd, maar dit steekt er wat mij betreft met kop en schouders bovenuit! De juiste geluiden, fijne groove in de track, prima sfeer, mix hoor ik geen gekken dingen in. De mening van 6 mbt die kick deel ik wel... Misschien nog wat variatie in de hats aanbrengen. Maar verder erg lekker man! :okdan:
 
Dank voor de kritieken, leuk dat jullie het wat vinden!
Dat moet ik zien vast te houden....
Alles wat ik nu nog verander is riskant.. :S

Het starwars gepiew heeft plaatsgemaakt voor iets anders.
Heb het geprobeerd, maar zonder bassdrummetje mis ik toch iets.

http://soundcloud.com/scepticist/just-a-loop-33-under-3
 
Onder een reisdocumentaire van een warm land met mooie landschappen zou het niet verkeerd staan. Het heeft een lekker sfeertje:okdan:

Weet niet wat er veranderd is, want zie nu pas dat je wat hebt gemaakt, maar zoals nu klinkt vind ik het goed. Toen die bassdrum erin zat heb ik gemist, dus geen idee daarover.
 
Heb nog een paar kleine schoonheidsdingetjes verbeterd.
Maar nu laat ik 't trackje even met rust..
En ga 'k 'ns de Lowlands streams checken! :-)
:W

http://soundcloud.com/scepticist/just-a-loop-33-under-4

Nogmaals dank voor het luisteren en de feedback!
 
Ik vind hem erg :okdan: geworden .. Lekker hoor.. :mega::mega:

Ps.. Je mix heeft wel een beetje veel sublaag.. maar het zit qua dat sublaag wel verdomd lekker in elkaar .. krijgt een mooie progressie verderop in het nummer :luv:
 
BTW, doe me nou even een lol, en laat die track lekker staan op SC (dan blijft ie ook bij mijn favourites) :okdan:
Lol, ik voel me gevleid!
Meestal ruim ik de boel weer op zodra ik aan een nieuw trackje begin..
Dat helpt me om m'n hoofd leeg te maken.. :-)
 
Daar heb ik oprecht het grootste respect voor als het gaat om wat ik eerder van je heb gehoord :). Deze moet je echt laten staan. Voor het nageslacht laten we maar zeggen...
 
Daar heb ik oprecht het grootste respect voor als het gaat om wat ik eerder van je heb gehoord :). Deze moet je echt laten staan. Voor het nageslacht laten we maar zeggen...
Oh, waarom is deze beter dan wat je eerder gehoord hebt? :p

Hmmm, misschien wil ik toch iets aan het geluid van de percussie verbeteren.
Omdat @Stupide daar iets over typte..
Maar dan verdwijnt ie wel uit je favorieten! ;S
Dat krijg je met gratis accounts.
 
Back
Top