just a loop - 104 - spring is coming!

Ja, het is knap wat technisch mogelijk is!

Toch zie ik er eigenlijk helemaal niets in... Ooit hoop ik samen te kunnen werken met een echte zanger, of eigenlijk liever een zangeres. Ik zie het liefst iets als kruisbestuiving ontstaan, waarbij je elkaar tot een hoger niveau kan tillen. Van de stemmenbanken frustreerde het me dat ik totaal niet wist met wie ik te maken had. Ik beschouw een zangstem niet alleen als een soort instrument, maar ook als een persoonlijkheid. Waarmee het wederzijds zou moeten klikken.
 
OK, in feite wil je liever niet in je eentje (blijven) werken. Ook dat kan ik mij goed voorstellen en daar is helemaal niks mis mee. Ik heb zelf ook een tijdlang intensief met een zangeres gewerkt en dat leverde inderdaad meer op dan de som der delen. Maar ik vind het leuke van de tegenwoordige technologie dat je in je eentje ook heel ver kan komen (en daarbij kan je dan alleen maar tegen je eigen grote ego aanlopen...:D)
 
(en daarbij kan je dan alleen maar tegen je eigen grote ego aanlopen...:D)

Daar zit wat in!

Maar het lijkt me toch niet helemaal onmogelijk dat ik ooit nog eens iemand tegenkom met wie het klikt....

U hoort nog van ons! :-)
 
Back
Top