[track] CausaliDox - On the verge of a major breakthrough

scarum

Ouwe rot
Lid sinds
12 juli 2005
Berichten
2.313
Locatie
Nijmegen
Nieuw trackje. Leuk? Niet leuk? Moet er iets harder of zachter? Let me know! :mega:

http://soundcloud.com/causalidox/on-the-verge-of-a-major
 
Ok, dat kan natuurlijk ook... Geen enkele reactie :D

6 als je dit leest, zeg er eens wat van! :maffia:
 
Klinkt als een webcam babes reclame. Althans die associatie krijg ik er bij. :D
 
Je had de track inderdaad ook gewoon "Oh Kelly!" kunnen noemen.

Sfeer spreekt me zeker aan. Maar eerlijk mag er van mij iets meer gebeuren in de track, ergens een modulatie naar een andere toonsoort, spannender drums of een vocal erin. Zoiets...
 
Ik sluit me aan bij de kritiek Dr van Lansberg.
Sfeer zit alvast goed en krijgt verder mijn respect omdat het meer en beter is dan het hopeloos beuk gerammel dat soms SF polueerd en verkeerdelijk Techno wordt genoemd.
 
Mooie plaat. Kan over de productie niet zo veel zeggen, luister hier op laptopspeaker. Maar klinkt erg lekker.

Wat hoor ik allemaal?
Thanks man! Dit is volledig in the box gemaakt, met synths en drumkits uit Cubase 6.5 en The Grand. Ik heb de track wel nog door een SPL Vitalizer gehaald.

Klinkt als een webcam babes reclame. Althans die associatie krijg ik er bij. :D
hahaha
Laat me raden, je hebt mijn vorige clipje gezien? :D


Je had de track inderdaad ook gewoon "Oh Kelly!" kunnen noemen.

Sfeer spreekt me zeker aan. Maar eerlijk mag er van mij iets meer gebeuren in de track, ergens een modulatie naar een andere toonsoort, spannender drums of een vocal erin. Zoiets...
Ik heb ooit wel een Kelly gekend waarbij ik... Ik dwaal af. Meer gebeuren in de track? Misschien. Een vocal zat ik zelf ook aan te denken... Mocht je je geroepen voelen om een zanglijn te bedenken.... :biertje:

Ik sluit me aan bij de kritiek Dr van Lansberg.
Sfeer zit alvast goed en krijgt verder mijn respect omdat het meer en beter is dan het hopeloos beuk gerammel dat soms SF polueerd en verkeerdelijk Techno wordt genoemd.
Thanks, ik kom hier niet zo heel vaak meer, dus ik weet niet wat er zoal gepost wordt, maar dit is hoe dan ook een compliment! :halleluja Wat de variatie betreft, tijd is een bitch, zeker als je het niet hebt, maar een collab lijkt me leuk, dus als je iets leuks weet?

helaasch, da's nu al te laat :D ...in de track zitten wel mooie mistige slepende sounds, soort van jaren 90 kil-uit-zone sfeertje :dj:
Hey 6! Leuk dat je ook nog even komt buurten! 8o) Mooi compliment ook weer. Thanks! Jij ooit nog iets gebakken wat niet des vaginas is? :dj:
 
Tja, wat zal ik zegg....


Tering, dat filmpje leidt af zeg! Die linker lijkt wel wat op m'n ex (die is ook blond).


zeggen dus. Ik ben helaas niet zo goed met zang, maar ik ken nog wel een koordirigent die je misschien wilt helpen :). Maar een goeie vocal sample is toch zo in te plakken?
 
Back
Top