Even iets anders (feedback gevraagd)

Dr van Lansberg

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
18 februari 2011
Berichten
11.028
Locatie
Amsterdam
Waarde lezer,

Ik zat met een paar akkoorden in mijn hoofd toen ik aan deze track begon. Dus daar omheen gebreid en tot een zeker resultaat gekomen. Ik ben zelf erg tevreden over het stuk tussen 1:52 en 3:13, maar ben erg benieuwd of die mening wordt gedeeld. Het is geen lounge, chill of minimal. Dansbaar is het evenmin. Dus vandaar even iets anders.

Daarnaast, als altijd, sta ik open voor kritiek ter verbetering van mijn kennis ende kunde.





Wees gegroet
 
Whoa.. erg lekkere trip was dat!!! Super :okdan: Mooie melodieën en zoals gewoonlijks weer de mooie diepgang qua akkoorden.. Heerlijke sfeer .. me like :luv:
 
Dat je plezier hebt gehad aan het bouwen van deze track is duidelijk.
Goed over nagedacht, cleane mix.
Deze track kan zo op eender welke chill-out verzamel CD.
Well done.
 
Als ik jouw was, zou ik me niet al teveel zorgen maken over je muziek. Het klinkt prima. De "onzekerheid" die je hebt over je geposte track moet je over boord gooien. Per muziekstuk/liedje/track kun je niet verwachten dat de hele wereld fan van je wordt. Je moet gewoon lekker doorgaan met tracks maken. Er is altijd wel een verzameling toehoorders te vinden die één of meerdere tracks van jou leuk vind.
Deze track vond ik leuk, en enigszins verrassend.
 
PUIK :okdan: mooie track gemaakt El doktore, niets aan toe te voegen behalve dat je lekker bezig bent en je onzekerheid (eigen kritiek is altijd goed) een beetje overboord gooit.....
Denk dat Rozo het wel mooi verwoord heeft....
 
PUIK :okdan: mooie track gemaakt El doktore, niets aan toe te voegen behalve dat je lekker bezig bent en je onzekerheid (eigen kritiek is altijd goed) een beetje overboord gooit.....
Denk dat Rozo het wel mooi verwoord heeft....

Omdat mijn naam genoemd is in je reactie wens ik graag te antwoorden. : Als muzikanten/creators/producers/artiesten zich gaan afvragen of ze beantwoorden aan de publieke interesse dan zouden we nooit meer iets moois of nieuws te horen krijgen. Elke muzikant moet gewoon zijn eigen ding doen.
 
klinkt wel lekker, vindt het toch veel op lounge en deep house weg hebben hoor

Dank Karel :okdan:. Weet je, als ik tot in het kleinste detail met een track bezig ben en hem afrond, heb ik direct daarna altijd wat moeite om het geheel weer te zien. Vaak laat ik daarom een track ook even een paar dagen liggen. Gisteren heb ik hem afgemaakt en ben ik alleen maar met de drumtrack bezig geweest. Nu ik hem terugluister, moet ik constateren dat ik het met je eens ben dat het inderdaad wel behoorlijk richting lounge gaat, maar dan niet het type dat je snel in een strandtent zult tegenkomen.

Dat wilde ik maar even kwijt.
 
Laatst gewijzigd:
Omdat mijn naam genoemd is in je reactie wens ik graag te antwoorden. : Als muzikanten/creators/producers/artiesten zich gaan afvragen of ze beantwoorden aan de publieke interesse dan zouden we nooit meer iets moois of nieuws te horen krijgen. Elke muzikant moet gewoon zijn eigen ding doen.

@RoZo en Warehouse, helemaal mee eens. Iedereen die muziek maakt moet proberen zijn eigen ding te doen. En zelf probeer ik dat ook altijd. En ja, dat betekent ook dat sommige luisteraars het zullen waarderen en anderen niet. Fact of life. De reden dat ik de vraag stelde of dit specifieke stuk uit de track gewaardeerd wordt, is om te zien in hoeverre er gelijkgestemden zijn op SF. Ik kom hier namelijk niet zo vaak tracks tegen die in een vergelijkbare stijl worden gemaakt. Ik weet dat er aanhangers zijn van de verschillende bekende streams en omdat ik mijn eigen tracks soms niet goed kan toewijzen aan een stroming/stijl, vroeg ik me dit af. Ben ik nog te volgen? :)

Dank ook aan jullie voor de feedback en complimenten!

:peukie:
 
Als ik jouw was, zou ik me niet al teveel zorgen maken over je muziek. Het klinkt prima. De "onzekerheid" die je hebt over je geposte track moet je over boord gooien. Per muziekstuk/liedje/track kun je niet verwachten dat de hele wereld fan van je wordt. Je moet gewoon lekker doorgaan met tracks maken. Er is altijd wel een verzameling toehoorders te vinden die één of meerdere tracks van jou leuk vind.
Deze track vond ik leuk, en enigszins verrassend.



Dit, heerlijk muziekje.
 
ja man lekkere track. zulk soort stukies muziek maken het leven hier op het track forum een stuk beter :)
 
Goed dat je dat even komt zeggen, dat was echt even nodig.

Haha, ik vermoed dat Bass toch een goede reden heeft om dit te zeggen. in mijn eerste post gaf ik aan dat het geen lounche track was. En in een andere beweerde ik dat het niet in een lounchebar gedraaid zou worden. ik kan me zomaar voorstellen dat dat de insteek van zijn opmerking geweest is :).



Maareuh, super track! :okdan:

Mooi compliment, dank daarvoor.
 
Back
Top