De ultieme MIDI controller

Digitizer.gif

Eentje die reageert op lucht, zon, wind, het publiek, beweging, de gehele omgeving etc etc.

Hij is te koop: De I-CubeX
Hij kost een slordige $ 649.00

De controllers voor lucht, warmte, beweging etc moet je er apart bij kopen.

En hij kan te veel om op te noemen, dus chech de site zelf maar: www.infusionsystems.com
 
Is wel lachen dit... :)
 
Ik mis de Geiger2Midi sensor. :)
 
Dit lijkt wel op de niewe ibm reclame....

Dit lijkt wel op de niewe ibm reclame....

In helmelsnaam

Is dit een 1 april t/m 23 juni grap?

Kan ik hier dan ook mn toekomstige vriendin op aansluiten en die via midi bespelen?

Lijkt me wel een leuk idee stel ik vooraf even op de sequencer in wat ze moet doen.....
 
nu nog een creatieve geest eraan koppelen en moet je es zien wat voor interactieve ervaring je neerzet!

jammer van die prijs (voor een nederlander ist altijd te duur he) en dat je de losse delen erbij moet kopen.

die lust ik wel :W

edit: misschien ga ik het ook nog wel bestellen ook, eerst maar eens kijken wat de lokale electronicaboer heeft. :walker:
 
Dit is toch geen nieuws :) Dit is al jaaaaaaren oud!

Maaaaaar wel gaaf idd
 
Ok, in dat geval heb ik er ook nog een paar:

- Bigeye (Steim)
- Very Nervous System (SoftVNS)
- Cyclops (Cycling '74)

Zijn beide midi-controllers die motion kunnen capturen en omzetten naar midi - door middel van een standaard goedkope huis-tuin-en-keuken camera in combinatie met een mac (Max/MSP), waarbij de laatste zelfs een door Cycling '74 zelf verstrekte add-on is. Erg gaaf - je beweegt door de ruimte zonder ook maar een enkele controller op je lijf te hebben.

- Soundbeam

Variatie op een thema, werkt alleen niet met camera's maar met 50 hertz pulsen.


Dat is pas ultiem - een controller waarIN je jezelf kan bewegen :)

Groet!
 
helemaal geinig is natuurlijk een midi-controller die je kan besturen met eeg ;) is overigens wel te doen denk ik, alleen is de frequentie van hersengolven een factor 10 - 100 te laag om hoorbaar te maken... (heb wel eens geprobeerd stukken eeg als sample af te spelen, als je dat versneld doet is het best te doen...)
 
Back
Top