Arturia Minimoog vandaag gratis

minimoog-660-80.jpg


http://www.arturia.com/evolution/en/products/minimoogv/minimoogv-original.html

Servers zijn nogal traag, maar bij de link hierboven kan je registeren en downloaden.
Het backpanel met de effecten zijn wel gedisabled, maar ik zie dit niet als een groot probleem.
 
Voorlopig trekt hun webserver de belangstelling niet echt geloof ik! :D
 
tjah, hoe kan je hun producten nog au sérieux nemen als "de ultieme analoge simulatie" terwijl ze zich zelf op de echte analoge synths hebben gericht?

Nu, ik deed dat al ervoor niet. Ik vind hun softsynths echt niets bijzonders tov andere producten, in tegendeel zelfs. De Jupiter-8V is ronduit beschamend.


Leuk hoor, dat gratis wegschenken van commerciële synths, maar je komt er wel mee in hun klantenbestand en je mag sowieso rekenen op een hoop spam.
Geef me dan maar liever http://home.no/gunnare/index.htm of http://www.memorymoon.com/
 
Ik ben absoluut geen fan van Arturia maar hun Minimoog-V is nu net best wel een heel aardige plugin te noemen. En voor gratis laat ik deze zeker niet lopen (mits de site een keer werkt). :)
 
Is wel gelukt om te registreren maar downloaden lukt ook niet hier, staat die dmg niet ergens anders ook inmiddels?

tjah, hoe kan je hun producten nog au sérieux nemen als "de ultieme analoge simulatie" terwijl ze zich zelf op de echte analoge synths hebben gericht?

Nu, ik deed dat al ervoor niet. Ik vind hun softsynths echt niets bijzonders tov andere producten, in tegendeel zelfs. De Jupiter-8V is ronduit beschamend.


Leuk hoor, dat gratis wegschenken van commerciële synths, maar je komt er wel mee in hun klantenbestand en je mag sowieso rekenen op een hoop spam.
Geef me dan maar liever http://home.no/gunnare/index.htm of http://www.memorymoon.com/

sjongejongejonge man mr.negatievo frust :D
 
Snelkookbami schreef:
vergeet je alu hoedje niet, straks hersenspoeld deze synth je ook nog.
Vergelijk jij serieus een welvertegenwoordigd fenomeen als SPAM met schizofrenie ?

Tjonge, jij ben wel erg naïef als je denkt dat een commercieel bedrijf als Arturia 'zomaar' één van haar producten weggeeft.

Maar om het met jouw sarcasme te doen: je hebt gelijk, na registratie worden je gegevens gewoon gewist. Neemt allemaal veel te veel ruimte in, en wat wil je aanvangen met klantengegevens, is toch echt niets waard he.

smackos schreef:
sjongejongejonge man mr.negatievo frust

Jullie zijn wel heel snel omgekocht.
Beetje kritisch opstellen wordt meteen als dikke negativiteit beschouwd. Wel, je doet maar.
 
Vergelijk jij serieus een welvertegenwoordigd fenomeen als SPAM met schizofrenie ?

Tjonge, jij ben wel erg naïef als je denkt dat een commercieel bedrijf als Arturia 'zomaar' één van haar producten weggeeft.



Jullie zijn wel heel rap om te kopen.
Beetje kritisch opstellen wordt meteen als dikke negativiteit beschouwd. Wel, je doet maar.
Er is een groot verschil tussen "af en toe eens een newsletter" en "een hoop spam". Objectief gezien he; als dat voor jou hetzelfde is dan is dat gewoon een mening als een ander.
 
Nou van soundtoys krijg je anders nu een hoop spam....... Asturia boeit me niet, zelfs gratis niet
 
Met torrent kun je ze ook downloaden.

Mac:

Code:
magnet:?xt=urn:btih:3d64809377fbeed4258aed75249f8ad8149d36ba&dn=minimoogv_original.dmg&tr=udp://tracker.openbittorrent.com:80/announce&tr=udp://tracker.publicbt.com:80/announce
Windows:
Code:
magnet:?xt=urn:btih:1e151df22e197160e511be3de7c4e08d637540e5&dn=minimoogv_original.exe&tr=udp://tracker.openbittorrent.com:80/announce&tr=udp://tracker.publicbt.com:80/announce
 
Dan schrijf je je toch in met een hotmail adresje......of je gooit het arturia domein in je spamlist. Allemaal weinig drama lijkt me.....
 
Dan schrijf je je toch in met een hotmail adresje......of je gooit het arturia domein in je spamlist. Allemaal weinig drama lijkt me.....
Op kvraudio is er nog extra drama dat het via Facebook moet.

Oeps, ik heb weer iets gezegd :D


Kevin [Arturia] wrote:
hi all,
as you all noticed, it is very difficult to reach Arturia website. We are unfortunately victime of our success.
There are continuously several thousands of people trying to connect at the same time.
The easiest way to subscribe is to do it on facebook.

Sorry for the inconvenience.
All the best
Kevin
 
Dan moet ik dus Arturia "Liken"op facebook? Dat gaat me weer net iets te ver hoor! :P
 
Dan moet ik dus Arturia "Liken"op facebook? Dat gaat me weer net iets te ver hoor! :P

Ja daar ben ik het mee eens. Kunnen ze niet een keer facebook erbuiten laten?
Tja waarschijnlijk zal dat nog grotere vormen aan gaan nemen ook.....

Ach jongens, gratis vst, ze zijn er genoeg, maar toch is het een aardig gebaar, en ook bedankt voor het posten, en wie er niks aan vindt, jammer dan. Maar moet er dan gelijk van alles afgebrand gaan worden?

Ik kan niet begrijpen dat mensen zich gaan lopen ergeren als er iets gratis wordt weggegeven, als je het zo erg vindt, besteed er dan ook geen aandacht aan zou ik zeggen....
Scheelt je weer hartaanvalletje... die zijn trouwens ook gratis, maar daar heb je dan WEL iets om over te zeiken.

Trouwns, je kunt na het liken altijd weer unliken na het downloaden toch?
 
Back
Top